Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը: Հաշվի առնելով, որ այս տարին վարկանիշի համար հոբելյանական է՝ այն հրապարակվում է 10-րդ տարին, գործակալությունը իրականացրել է նաև ամփոփ վերլուծություն և պարզել, թե ինչ փոփոխություններ է կրել վարկանիշը 10 տարվա ընթացքում: «Բիզնես 24»-ը առանձնացրել և ներկայացնում է ամենահետաքրքիր փաստերը:
Այսպես, 2006 թվականին, երբ BrandZ Top 100 վարկանիշը հրապարակվել էր առաջին անգամ, վարկանիշում ընդգրկված բրենդների ընդհանուր արժեքը գնահատվել էր 1,4 տրիլիոն ԱՄՆ դոլար: 2015 թվականի վարկանիշում բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմել է 3,3 տրիլիոն ԱՄՆ դոլար:
Հարկ է նշել, որ 2006 թվականին աշխարհի ամենաթանկ 10 բրենդներից 5-ը դուրս են մնացել 2015 թվականի վարկանիշից: Apple-ը, որը 2006 թվականի վարկանիշի առաջին տասնյակում չկար, 2015 թվականի վարկանիշում առաջինն է: Միևնույն ժամանակ, Microsoft-ը, որը 2006 թվականին ճանաչվել էր աշխարհի ամենաթանկ բրենդը, 2015 թվականի վարկանիշում 3-րդն է: 10 տարվա ընթացքում իրենց դիրքերն ամրապնդել են Google-ը և IBM-ը: 2006 և 2015 թվականների ամենաթանկ 10 բրենդների վարկանիշները ներկայացնում ենք ստորև.
2006 թվականի 10 ամենաթանկ բրենդները
Microsoft, բրենդի արժեքը՝ 62,039 մլրդ դոլար
GE, բրենդի արժեքը՝ 55,834 մլրդ դոլար
Coca-Cola, բրենդի արժեքը՝ 41,406 մլրդ դոլար
China Mobile, բրենդի արժեքը՝ 39,168 մլրդ դոլար
Marlboro, բրենդի արժեքը՝ 38,510 մլրդ դոլար
Walmart, բրենդի արժեքը՝ 37,567 մլրդ դոլար
Google, բրենդի արժեքը՝ 37,445 մլրդ դոլար
IBM, բրենդի արժեքը՝ 36,084 մլրդ դոլար
Citi, բրենդի արժեքը՝ 31,028 մլրդ դոլար
Toyota, բրենդի արժեքը՝ 30,201 մլրդ դոլար
2015 թվականի 10 ամենաթանկ բրենդները
Apple, բրենդի արժեքը՝ 246,992 մլրդ դոլար
Google, բրենդի արժեքը՝ 173,652 մլրդ դոլար
Microsoft, բրենդի արժեքը՝ 115,500 մլրդ դոլար
IBM, բրենդի արժեքը՝ 93,987 մլրդ դոլար
Visa, բրենդի արժեքը՝ 91,962 մլրդ դոլար
AT&T, բրենդի արժեքը՝ 89,492 մլրդ դոլար
Verizon, բրենդի արժեքը՝ 86,009 մլրդ դոլար
Coca-Cola. բրենդի արժեքը՝ 83,841 մլրդ դոլար
McDonald’s. բրենդի արժեքը՝ 81,162 մլրդ դոլար
Marlboro, բրենդի արժեքը՝ 80,352 մլրդ դոլար