Բաժին. Տնտեսական

BrandZ 2016. «Ոսկեգույն» ըմպելիքի 10 ամենաթանկ բրենդները

Գարեջրի 3 ամենաթանկ բրենդներից 2-ը ամերիկյան են՝ Budweiser և Bud Light, մյուսը գերմանական է՝  Heineken: Այս մասին վկայում է Millward Brown գործակալության հրապարակած՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը:

Ըստ վարկանիշի՝ գարեջրի 10 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ $76.1 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Վերջին մեկ տարվա ընթացքում ցուցանիշը նվազել է 3%-ով: Ստորև ներկայացնում ենք «ոսկեգույն» ըմպելիքի 10 ամենաթանկ բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.  

1 Budweiser, բրենդի արժեքը՝ 14.72 մլրդ դոլար

2 Bud Light, բրենդի արժեքը՝ 13.19 մլրդ դոլար

3 Heineken, բրենդի արժեքը՝ 10.54 մլրդ դոլար

4 Stella Artois, բրենդի արժեքը՝ 9.54 մլրդ դոլար

5 Skol, բրենդի արժեքը՝ 6.74 մլրդ դոլար

6 Corona, բրենդի արժեքը՝ 6.62 մլրդ դոլար

7 Guinness, բրենդի արժեքը՝ 4.58 մլրդ դոլար

8 Coors Light, բրենդի արժեքը՝ 3.61 մլրդ դոլար

9 Aguila, բրենդի արժեքը՝ 3,27 մլրդ դոլար

10 Brahma, բրենդի արժեքը՝ 3.26 մլրդ դոլար

Share