Բաժին. Տնտեսական

Արագ սննդի 10 ամենաթանկ բրենդները

Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է իր ամենամյա՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ, որոնք հայտնի ու սիրված են ամբողջ աշխարհում:

Ըստ վարկանիշի՝ արագ սննդի ռեստորանային ցանցերի 10 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմում է $213.7 մլրդ:

Թե որոնք են արագ սննդի ամենաթանկ 10 բրենդները, ներկայացնում ենք ստորև.

#1 McDonald’s, բրենդի արժեքը՝ 97,723 մլրդ դոլար

#2 Starbucks, բրենդի արժեքը՝ 44,230 մլրդ դոլար

#3 Subway, բրենդի արժեքը՝ 21,713 մլրդ դոլար

#4 KFC, բրենդի արժեքը՝ 13,521 մլրդ դոլար

#5 Pizza Hut, բրենդի արժեքը՝ 8,133 մլրդ դոլար

#6 Domino’s Pizza, բրենդի արժեքը՝ 6,289 մլրդ դոլար

#7 Tim Hortons, բրենդի արժեքը՝ 5,893 մլրդ դոլար

#8 Chipotle, բրենդի արժեքը՝ 5,722 մլրդ դոլար

#9  Taco Bell, բրենդի արժեքը՝ 5,388 մլրդ դոլար

#10 Burger King, բրենդի արժեքը՝ 5,116 մլրդ դոլար

Share