Բաժին. Տնտեսական

Պետբյուջեի եկամտային մասի գերակատարման արդյունքում հավելյալ 105 մլն դրամ հատկացվել է Հայաստանի զբոսաշրջային ենթակառուցվածքների զարգացման համար. Տիգրան Խաչատրյան

Այսօր տեղի է ունեցել ՀՀ կառավարության հերթական նիստը, որը վարել է ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը:

Կառավարությունը փոփոխություններ է կատարել «ՀՀ 2019 թ. պետական բյուջեի մասին» և 105.000.0 հազ. դրամ հատկացրել ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության Զբոսաշրջության կոմիտեին՝ զբոսաշրջային ոլորտի ենթակառուցվածքների զարգացման և ոլորտի մարքեթինգային քաղաքականության իրականացման նպատակով։

Էկոնոմիայի նախարար Տիգրան Խաչատրյանը նշել է, որ Հայաստանի զբոսաշրջային գրավչությունը բարձրացնելու նպատակին լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների հատկացումն այն հնարավորություններից մեկն է, որ ստեղծվել է այս տարվա բյուջեի եկամուտների գերակատարման արդյունքում, և 105 մլն դրամ հավելյալ գումարով գրեթե կրկնապատկվում են այն միջոցները, որոնք 2019 թ. պետբյուջեով արդեն իսկ նախատեսված էին զբոսաշրջության զարգացման համար: Նախարարի խոսքով՝ 105 մլն դրամով նախատեսվում է աշխատանքներ իրականացնել 2 ուղղությամբ. 15 մլն դրամը կհատկացվի 2 տիպային նախագծման աշխատանքներն իրականացնելու համար՝ կկառուցվեն միանման և ֆունկցիոնալ նվազագույն չափանիշներին բավարարող մարզային ճանապարհային կայաններ, ինչպես նար կստեղծվի հայտնի զբոսաշրջային ուղղություններին/կառույցներին կից տարածքներում անհրաժեշտ բոլոր հիմնական չափանիշներին համապատասխան միջավայր: Իսկ 90 մլն դրամն ուղղվելու է թիրախային շուկաներում՝ Ռուսաստանում, Վրաստանում, Չինաստանում, մարքեթինգային միջոցառումների ծավալմանը: Այս համատեքստում էկոնոմիկայի նախարարը ներկայացրել է 2019 թ. առաջին 6 ամսվա կտրվածքով զբոսաշրջային արդյունքները. «Մենք ունենք արդեն կատարված վերլուծության արդյունքով հաստատված 12.8 տոկոս զբոսաշրջային այցերի աճ: Ընդ որում՝ առանձնահատուկ է այն, որ Ռուսաստանի Դաշնությունից այցելած զբոսաշրջիկների քանակն աճել է 19.7 տոկոսով, այսինքն՝ մոտ 20 տոկոսանոց աճ ունենք, և դա վկայում է այն աճող հետաքրքրության մասին, որ Հայաստանի զբոսաշրջային ուղղությունը ներկայացնում է ՌԴ զբոսաշրջիկի համար: Դա է պատճառը նաև, որ մենք թիրախավորել ենք հատկապես այս 3 ուղղությունները»: Տ. Խաչատրյանի խոսքով՝ Վրաստանում կատարվող մարքեթինգային ուղղությունը Վրաստանի գործընկերների հետ համատեղ պայմանավորվածության արդյունք է, որն աշխատանքային կարգով քննարկվել է նաև հայ-վրացական բիզնես ֆորումի ժամանակ՝ Վրաստանի զբոսաշրջության կառույցի ղեկավարի հետ: «Պայմանավորվել ենք, որ Հայաստանում պայմաններ կստեղծենք, որպեսզի Հայաստան առաջինը այցելող զբոսաշրջիկը՝ որպես երկրորդ ուղղություն, տեղեկանա Վրաստանում զբոսաշրջային հնարավորությունների մասին, և Վրաստան այցելած զբոսաշրջիկը որպես երկրորդ ուղղություն տեղեկացված լինի Հայաստանի զբոսաշրջային հնարավորությունների մասին: Սա նաև թվերով է ապացուցվում. մենք մեծ քանակով զբոսաշրջիկներ ունենք, որոնք Բագրատաշենով այցելում են հատկապես Հայաստանի հյուսիսային շրջաններ, բայց երբեմն նաև Երևան, և այդ համատեղված զբոսաշրջային այցի պրոդուկտն է, որ առավելապես ներկայանում է եվրոպական, որոշ դեպքերում նաև՝ ռուսաստանյան զբոսաշրջիկներին: Չինաստանի դեպքում որոշել ենք, ավելի ակտիվ մարքեթինգային արշավ իրականացնել, որովհետև արդեն ստորագրվել է առանց վիզայի մուտքի փաստաթուղթը, որը վավերացման ընթացակարգերն անցնելուց հետո էլ ավելի մեծ հնարավորություններ կստեղծի: Այստեղ էլ ուզում եմ շեշտել, որ գրեթե զրոյական վիճակից 2 տարվա ընթացքում մենք ունենք Չինաստանից այցելող արդեն մոտ 10000 զբոսաշրջիկ 2018 թ. ընթացքում, և այս տարվա ընթացքում նույնպես ունենք աճի որոշակի դինամիկա», – ասել է նախարարը:

Վարչապետ Փաշինյանը, անդրադառնալով զբոսաշրջության ոլորտի ցուցանիշներին նշել է. «2 օր առաջ ես իմ ֆեյսբուքյան էջում գրել էի, որ օտարերկրացիների ժամանումները 14.4 տոկոսով են ավելացել: Ես վերցրել եմ ՍԷԿՏ՝ սահմանային էլեկտրոնային կառավարման տեղեկատվական համակարգի ամփոփ տվյալը, որովհետև օտարերկրացին միշտ չէ, որ միայն զբոսաշրջության նպատակով է գալիս, կա նաև գործարար այցելություն: Դա էլ վատ չէ, որ այդ աճի մեջ աճի նաև գործարար նպատակներով Հայաստան եկած օտարերկրացիների թիվը: Սա ասում եմ, որպեսզի հանկարծ թվերի անհամապատասխանության մեջ տարընթերցում, թյուրըմբռնում չլինի»:

Share