Բաժին. Բիզնես

Հայաստանում Apple-ի պաշտոնական սերվիս կենտրոն. Ձեր խնդրի լուծումը

Apple-ի սարքերը հանդիսանում են աշխարհում ամենահուսալիներից: Բայց ինչպես ցանկացած տեխնիկա, վերջիններս նույնպես երբեմն կարող են բախվել անսարքության խնդրին: Հայաստանում Apple-ի պաշտոնական գործընկեր iSpace-ի սերվիս կենտրոնը կարող է «վերակենդանացնել» Ձեր սարքը։

iSpace-ը խոշոր ընկերություն է, որը հանդիսանում է միակ Apple Premium Reseller-ը Հայաստանում։ Վերջինս իր կառուցվածքում ներառում է Apple սարքավորումների խանութների ցանցը, լիազորված սպասարկման կենտրոնը և կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման բաժինը։ Ընկերությունը  ապահովում է սպասարկման ամբողջական ցիկլ՝ վաճառքից մինչև վերանորոգում և աջակցություն:

Ո՞րոնք են մեր պաշտոնական սերվիս կենտրոնի առավելությունները.

  1. Apple ստանդարտներին համապատասխան վերանորոգում փոխարինվող մասի 90-օրյա երաշխիքով
  2. Փորձ. iSpace-ի սերվիս կենտրոնի ինժեներները հավաստագրված են Apple-ի կողմից:
  3. Օրիգինալ պահեստամասեր, որոնք iSpace-ը ստանում է անմիջապես արտադրողից: Դրանք հասանելի չեն ազատ վաճառքի համար։
  4. Պրոֆեսիոնալ ​​սարքավորումներ և գործիքներ, որոնց շնորհիվ ապահովվում է բարձրորակ վերանորոգում:
  5. Երաշխիքային ժամկետի պահպանում. սա կարևոր է, քանի որ սարքը չարտոնագրված արտադրամասում վերանորոգելիս վերջինիս երաշխիքային կտրոնն անվավեր կճանաչվի:

iSpace-ի սերվիս կենտրոնի ծառայությունները կարելի է բաժանել երկու կատեգորիայի՝ վերանորոգում և սպասարկում:

Վերանորոգումը ներառում է սարքի առանձին պահեստամասերի կամ ամբողջական սարքի փոխարինումը:

Սպասարկումը ներառում է ծրագրային կամ սերվիսային աջակցություն:

Ամենատարածված ծառայություններն են.

  • հավելվածների տեղադրում և կարգավորում
  • տվյալների փոխանցում
  • macOS-ի, iPadOS-ի, iOS-ի թարմացում
  • Windows-ի տեղադրում Mac-ում
  • Mac-ը փոշուց մաքրում, ինչպես նաև ջերմային մածուկի փոխարինում
  • AirPods-ի, iPhone-ի և iPad-ի մաքրում
  • iPhone-ի և iPad-ի պաշտպանիչ ապակիների տեղադրում և այլ ծառայություններ։

Ո՞ր դեպքում վերանորոգումն անվճար կլինի.

Ընկերությունը կատարում է երաշխիքային և հետերաշխիքային վերանորոգում։

Երաշխիքային վերանորոգումն իրականացվում է անվճար, եթե սարքը գտնվում է երաշխիքային ժամկետում և համապատասխանում է AppleOne (1) YearLimitedWarranty (Apple-ի սահմանափակ երաշխիքային սպասարկման) պահանջներին կամ երաշխիքային սպասարկման ժամկետը լրանալուց հետո խնդիրը ներառված է սերվիսային ծրագրում:

Ոչ երաշխիքային սպասարկումն իրականացվում է այն դեպքում, երբ խափանումը տեղի է ունեցել օգտագործողի մեղավորությամբ. էկրանը կոտրվել է, պատյանը դեֆորմացվել է, առկա են հեղուկի հետ շփման հետքեր կամ այլ խնդիրներ: Այս դեպքում մասի կամ մոդուլի փոխարինման բոլոր ծախսերը կրում է հաճախորդը:

Անկախ նրանից, թե ինչ տեսակի վերանորոգում է Ձեզ անհրաժեշտ, այն կիրականացվի արագ և արդյունավետ:

Ինչ հաջորդական քայլերով է իրականացվում սարքի վերանորոգումը.

Քայլ 1. Ձեր Apple սարքը բերում եք սպասարկման կենտրոն՝ ք. Երևան, Ամիրյան 7 հասցեով: Կորպորատիվ հաճախորդները կարող են կապ հաստատել +374 98 099 044 հեռախոսահամարով՝ սարքն ուղարկելով մեր առաքիչների օգնությամբ

Քայլ 2. iSpace սպասարկման կենտրոնի ինժեներներն իրականացնում են սարքի ախտորոշում՝ խնդրի ճշգրիտ պատճառը պարզելու համար

Քայլ 3. Պայմանները, ժամկետները և արժեքները Ձեզ հետ համաձայնեցնելուց հետո կատարվում է մոդուլային վերանորոգում, մասերի փոխարինում կամ ծրագրային սպասարկում

Քայլ 4. Դուք վերցնում եք վերանորոգված սարքը, որի համար տրամադրվում է 90-օրյա երաշխիք:

Եվս 2 պատճառ Apple – iSpace-ի պաշտոնական սպասարկման կենտրոն  դիմելու համար.

  • Գտնվումէքաղաքիկենտրոնում՝ քԵրևան, Ամիրյան 7 հասցեում:
  • Աշխատում է առանց հանգստյան օրերի ժամը 10:00-ից մինչև 19:00-ը:

Share