Հաղորդվում է, որ խոշոր տեխնոլոգիական ընկերությունները մեծացնում են իրենց ներդրումները արհեստական բանականության (AI) ենթակառուցվածքում՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով միջազգային շուկաներում իրենց ներկայության ընդլայնմանը:
Microsoft-ը և Amazon-ն այս տարի արդեն ավելի քան 40 միլիարդ դոլար են հատկացրել արհեստական ինտելեկտի և տվյալների կենտրոնների նախագծերին ամբողջ աշխարհում:
Microsoft-ը նախանշել է ավելի քան 16 միլիարդ դոլար ներդրումներ կատարելու ծրագրեր, այդ թվում՝ Ֆրանսիայում, Գերմանիայում, Ճապոնիայում, Մալայզիայում, Իսպանիայում և Ինդոնեզիայում: Նմանապես, Amazon-ը կատարել է 15 միլիարդ դոլարի ներդրումներ Ճապոնիայում, 9 միլիարդ դոլար՝ Սինգապուրում, 5 միլիարդ դոլար Մեքսիկայում և 1,3 միլիարդ դոլար՝ Ֆրանսիայում:
Արտերկրում արհեստական բանականության ենթակառուցվածքում խոշոր ներդրումների մղումը պայմանավորված է արհեստական ինտելեկտի տեխնոլոգիաների համաշխարհային աճող պահանջարկից օգտվելու ցանկությամբ:
Այս ներդրումների հիմնավորվում են տվյալների կենտրոններ կառուցելու անհրաժեշտությամբ այն տարածաշրջաններում, որտեղ անցում է կատարվում դեպի ամպային հաշվարկ, ինչը կապահովի ավելի արագ շրջադարձային ժամանակներ, տվյալների գաղտնիություն և անվտանգություն:
Wedbush-ի վերլուծաբան Դենիել Այվսը WSJ-ին ասաց, որ խոշոր տեխնոլոգիական ընկերությունները ձգտում են «բացել իրենց թեւերը» և տեղ գրավել միջազգային շուկաներում:
Davidson-ի վերլուծաբան Գիլ Լուրիան կանխատեսում է, որ տեխնոլոգիական ընկերությունները այս տարի կծախսեն ավելի քան 100 միլիարդ դոլար արհեստական ինտելեկտի ենթակառուցվածքների վրա, և ակնկալվում է, որ ծախսերը կշարունակեն աճել՝ համապատասխան աճող պահանջարկին:
Մինչ Microsoft-ը և Amazon-ը առաջատար են իրենց արհեստական բանականության ենթակառուցվածքն արտասահմանում ընդլայնելու հարցում, ակնկալվում է, որ մյուս տեխնոլոգիական հսկաները կհետևեն օրինակին, ասվում է զեկույցում: Alphabet-ը՝ Google-ի մայր ընկերությունը, մինչ այժմ իր ներդրումները հիմնականում կենտրոնացրել է արհեստական ինտելեկտի և տվյալների կենտրոնների վրա ԱՄՆ-ում: Այնուամենայնիվ, Ives-ը կանխատեսեց, որ Alphabet-ը, Meta Platforms-ի հետ միասին, ագրեսիվորեն կընդլայնվի արտասահմանում՝ մրցակիցներից հետ չմնալու համար:
Չիպեր արտադրող Nvidia-ն ասաց, որ իր արտադրանքի պահանջարկը պայմանավորված է ընկերությունների և երկրների կողմից, որոնք ավանդական տվյալների կենտրոններից տեղափոխվում են «արհեստական բանականության գործարաններ»:
«Առաջին եռամսյակում մենք աշխատել ենք ավելի քան 100 հաճախորդների հետ, որոնք կառուցում են արհեստական ինտելեկտի գործարաններ, որոնց չափերը տատանվում են հարյուրից մինչև տասնյակ հազարավոր GPU-ների, որոնցից որոշները հասնում են 100,000 GPU-ի», – ասվում է Nvidia-ի գործադիր փոխնախագահ և ֆինանսական տնօրեն Քոլետ Կրեսի հայտարարության մեջ:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։