Բլումբերգը գրում է, որ հայտնի ալկոհոլային Diageo ընկերության վաճառքներն այս ֆինանսական տարվա երրորդ եռամսյակի արդյունքում նվազել են 1.3%: Փորձագետների գնահատմամբ սպասվում էր աճ` 1.8%: Guinness, Smirnoff և Johnnie Walker արտադրող ընկերության վաճառքների նման կրճատումն իր պատճառներն ունի:
Նախևառաջ նշենք, որ վաճառքի ծավալները որոշ չափով կրճատվել են Ռուսաստանում և Հարավային Աֆրիկայում, որտեղ տնտեսությունների աճի տեմպերը նվազում են: Որպես կրճատման հիմնական պատճառ բերվում է Չինաստանում վաճառքների կտրուկ անկումը: Խնդիրը կայանում է նրանում, որ չինական կառավարությունը վերջին ամիսներին ընդունել է մի քանի որոշում, որոնց թիրախն է պաշտոնյաների շքեղ ապրելակերպը, գործողումները և բարձր ներկայացուցչական ծախսերը: Նման որոշումներն առաջին հերթին պաշտոնյաներից պահանջում են կրճատել ներկայացուցչական ծախսերը, ինչն էլ ուղղակիորեն հարվածում է ակլոհոլային ընկերություններին: Այս ամենի հետևանքով Diageo-ի վաճառքների ծավալը Չինաստանում նվազել է 17%-ով, իսկ Remy Cointreau-ի վաճառքների ծավալը` 40%: