Բաժին. Բիզնես

Խարդախությունների պատճառով ԱՄՆ առցանց գովազդի շուկան տարեկան կորցնում է 8.2 մլրդ դոլար

Ernst and Young ընկերության կողմից իրականացված հետազոտության արդյունքում պարզվել է, որ ԱՄՆ առցանց գովազդի շուկան տարեկան 8.2 մլրդ դոլար է կորցնում գովազդների կեղծ ցուցադրությունների և այցելությունների պատճառով։

Վերոնշյալ թվից 4.6 մլրդ դոլարը բաժին է ընկնում ռոբոտների կողմից գեներացված տրաֆիկին։ Կեղծարարության 72% բաժին է ընկնում համակարգիչներին, իսկ 28%՝ մոբայլ սարքերին։

Վիդեո և աուդիո բովանդակության անօրինական տարածման հետևանքով կորուտների ծավալը կազմում է 2.4 մլրդ դոլար, ևս 1.1 մլրդ դոլարի կորուստ է գրանցվում գովազդի անբարեխիղճ ցուցադրության պատճառով։

Share