Բաժին. Բիզնես

Facebook սոցիալական ցանցի դիզայնը զգալիորեն կփոխվի

«Ֆեյսբուք» սոցիալական ցանցը նոր դիզայնի արդյունքում կհրաժարվի կապույտ գույնով ձևավորումից և այսուհետ հանդես կգա ավելի բաց գույների մեջ: Ինչպես հաղորդում է «Արմենպրես»-ը, այս մասին հայտարարել է «Ֆեյսբուք»-ի հիմնադիր և ղեկավար Մարկ Ցուկերբերգը:

Մասնավորապես, կայքի վերին հատվածում գտնվող կապույտ գույնը կվերանա: Ցուկերբերգը հայտնել է, որ այսուհետ ավելի մեծ շեշտ է դրվելու ֆեյսբուքյան խմբերի և «սթորիների» վրա («սթորիները» կայքում ներբեռնվող լուսանկարներն են, որոնք հասանելի են լինում հրապարակումից հետո միայն 24 ժամվա ընթացքում):

Ընկերությունը մտադիր է նաև նոր ֆունկցիաներ ավելացնել, որոնք թույլ կտան ավելի հեշտ գտնել ընդհանուր հետաքրքրություն ունեցող ընկերներ:

«Ֆեյսբուք»-ն օրական ունի 1.56 մլրդ ակտիվ օգտատեր: Նշենք, որ ընկերությանն են պատկանում նաև Messenger, WhatsApp և Instagram հավելվածները:

Տեխնոլոգիական ոլորտի լրատվության հովանավորն է Ռոստելեկոմ հեռահաղորդակցական ընկերությունը։ Ռոստելեկոմը ներկայացնում է Սմարթ հեռուստատեսության ծառայությունն՝ իր YouTube ծրագրային հավելվածով, որը բաժանորդներին հնարավորություն է ընձեռում դիտել YouTube կայքի ողջ բովանդակությունն անմիջապես հեռուստացույցի էկրանից։

Share