Բաժին. Տնտեսական

NFT համայնքը կանաչ լույս է ցույց տվել Web3 ֆիլմերին. Ապակենտրոն ապագա երկրպագուների և Հոլիվուդի համար

Ավանդական կինոարդյունաբերությունը բոլորից ամենակենտրոնացված և արմատացածներից մեկն է: Մի քանի կինոստուդիաներ և հոսքային կոնգլոմերատներ վերահսկում են համաշխարհային կինոշուկայի առյուծի բաժինը: Սակայն ոչ փոխարինելի թոքենները (NFT) և խանդավառ կինոգործիչների աճող կրիպտոկենտրոն համայնքը կարող են պարզապես խաթարել արդյունաբերությունը:

Մայիսին Կաննի կինոփառատոնի պանելային քննարկումների ժամանակ ռեժիսոր Միգել Ֆաուսը խոսեց այն մասին, թե ինչպես է օգտագործում իր «Կալադիտա» կարճամետրաժ ֆիլմից ստացված NFT-ները՝ ֆինանսավորելու միլիոն դոլար արժողությամբ ֆիլմը համանուն ֆիլմի համար: 2019թ․ Ֆաուսը նկարահանեց իր կարճամետրաժ ֆիլմը՝ օգտագործելով ավանդական քրաուդֆանդինգը: Այսօր նա վաճառում է NFT հավաքածուներ՝ լիամետրաժ ֆիլմը սուբսիդավորելու համար: «Նախատեսված բյուջեն 950,000 դոլար է։ Մինչ այժմ մենք հավաքել ենք 650,000 դոլար ամբողջ NFT վաճառքի միջոցով: Նպատակն այն է, որ ամբողջ ֆինանսավորումը ստացվի NFT-ներից», – ասում է Ֆաուսը Magazine-ին:

Կինոռեժիսոր Մարկ Օ’Քոնորը՝ նույնպես Կաննի պանելային մասնակից, կինոփառատոնում ներկայացրեց իր առաջին Web3 բաշխման մոդելը՝ Stalker Movie Pack-ը, 1990-ականների DVD ֆիլմերի հավաքածուի NFT տարբերակը: 2012թ. Օ’Քոնորը դարձավ «Stalker» հոգեբանական թրիլլերի պրոդյուսերը և ռեժիսորը: Այնուհետև գեղարվեստական ​​ֆիլմը հաղթեց Underground Cinema կինոփառատոնում և 2014թ․-ին թողարկվեց DVD-ով Իռլանդիայում: Այնուամենայնիվ, Օ’Քոնորը ցանկանում էր, որ ֆիլմը լիովին անկախ լիներ և նախընտրեց չթողարկել այն միջազգային մակարդակով: 8 տարի անց NFT աճող էկոհամակարգով Օ’Քոննորը լիովին վերահսկում է մտավոր սեփականությունը և կարծում է, որ ավանդաբար հավաքված այս ֆիլմը «կլինի ֆիլմերի ապակենտրոնացման ապագան»:

Արդյո՞ք կինոգործիչներին իսկապես անհրաժեշտ է ապակենտրոնացված կինոարտադրություն: Ըստ Օ’Քոնորի՝ ամեն ինչ մտավոր սեփականության վերահսկման մասին է: Հաճախ Web2 ֆիլմարտադրողները հայտնվում են այնպիսի իրավիճակներում, երբ կորցնում են վերահսկողությունը իրենց IP-ի նկատմամբ: Ֆիլմի իրավունքների նկատմամբ վերահսկողությունը կորցնելը նաև նշանակում է կորցնել հասանելիությունը նրա հնարավոր շահույթին:

Օ’Քոնորը կարծում է, որ ներկայումս կինոարդյունաբերությունը գործում է «ջրվեժային համակարգով»: «Երբ ֆիլմը թողարկում եք ավանդական եղանակով, կինոթատրոնը վերցնում է 70%-ը, իսկ հետո, մնացորդից դիստրիբյուտորը վերցնում է 15%-ը։ Այնուհետև պետք է վճարել վաճառքի գործակալի և շատ այլ տարբեր վճարներ։ Օրվա վերջում հաջողված նախագիծ ունեցող կինոռեժիսորը հաճախ կարող է մնալ առանց շահույթի», – ասում է Օ’Քոնորը:

Ֆաուսը կարծում է, որ Web3 կինոարտադրողները կարող են օգտագործել իրենց համայնքների ուժը՝ ֆիլմերը ապակենտրոնացված եղանակով ֆինանսավորելու համար: Երբ համախոհ համայնքը թիկունք է կանգնում նախագծին և նախընտրում է աջակցել դրան, այն կանաչ լույս է տալիս ֆիլմին: «Չկան ստուդիայի ղեկավարներ, ուստի կինոռեժիսորները կարող են իրենց համայնքի հետ միասին որոշել, թե ինչպես է օգտագործվելու IP-ի սեփականության իրավունքը և ֆիլմի սեփականությունը ինչպես ֆինանսական, այնպես էլ ռազմավարական տեսանկյունից»,- մեկնաբանել է Ֆաուսը:

Կինոռեժիսորները, ովքեր գերադասում են իրենց IP-ների լիակատար վերահսկողությունը, պահանջում են ապակենտրոնացված տարածք՝ իրենց նախագծերը հեռարձակելու համար, անկախ տեխնիկական լուծում, որը շահույթ չի բերում ֆիլմերից:

YouTube-ի, Twitter-ի, TikTok-ի և Instagram-ի չաթերի հոսքերը նորություն չեն ուղիղ հեռարձակման իրադարձությունների համար, սակայն պրեմիերայի ընթացքում ձեր սիրելի ֆիլմն իրական ժամանակում քննարկելու հնարավորությունը եզակի է: Օ’Քոնորը կարծում է, որ Web3-ով ֆիլմ դիտելը ընդհանուր փորձ է, և սրանից շահում է ոչ միայն կինոռեժիսորն, այլև երկրպագուները։

Դուք կարող եք ստեղծել կինոակումբ: Ռեժիսորների հետ կարող են լինել հարցուպատասխան, իսկ ֆիլմի ընթացքում կարող եք մեկնաբանել ընթացքը: Այսպիսով, կան այս բոլոր տարբեր հատկությունները, որոնք եկել են Web3-ի և կրիպտոյի հետ միասին: Սա հսկայական տեղաշարժ է արդյունաբերության մեջ։

Օ’Քոնորը նախատեսում է հյուրընկալել համայնքային հոսքային միջոցառումներ, իսկ մինչ այդ երկրպագուները կարող են գնել Stalker Movie Pack-ը Rarible-ում: Առաջիկա շաբաթների ընթացքում համայնքի անդամները կսկսեն ստանալ NFT դրոփեր հատուկ գործառույթներով: Ֆիլմերի փաթեթը ներառում է չհրապարակված պաստառներ, վավերագրական և ոչ գեներացվող PFP կերպարներ, որոնք կոչվում են The Stalkers: Բոլոր NFT-ները ենթակա են առանձին գնման, և Օ’Քոնորը մտադիր է տարիներ շարունակ առաջարկել անվճար NFT-ներ և պրեմիում հասանելիության դրոփեր:

Խոշոր ընկերությունները, ինչպիսիք են Disney-ը, Comcast-ը, AT&T-ը (Warner Media), Sony Pictures Digital-ը և ViacomCBS-ը վերահսկում են ընդհանուր շուկայի 35%-ից մի փոքր ավելին: Ըստ Motion Picture Association-ի 2021թ․-ի Theme Report-ի՝ թոփ 10 ամենաշատ դիտված հոսքային ֆիլմերից 8-ը դիտվել են Disney+-ում, մինչդեռ 2-ը դիտվել են Netflix-ում:

Ապրիլի 5-ին Reuters-ը հայտնեց, որ WarnerMedia-ի վերջերս հեռացած գործադիր տնօրեն Ջեյսոն Քիլարը կարծում է, որ արդյունաբերության ապագան կապված է բլոկչեյնին: Լրատվամիջոցին ուղղված հուշագրության մեջ Քիլարն ասել է. «Հոլիվուդի ապագան բլոկչեյնում է»:

Հետագա հարցազրույցում Քիլարը Reuters-ին ասել է. «Կարծում եմ, որ NFT-ները կդառնան մեծ ալիք, որը գալու է Հոլիվուդ, ինչպես որ DVD-ի ալիքը եկավ Հոլիվուդ 90-ականներին»:

Կրիպտոարժույթների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են ByBit առաջատար կրիպտոբորսայի աջակցությամբ։

ByBit կրիպտոհարթակը գործարկվել է 2018թ․-ին և հանդիսանում է ամենանորարարական և առաջադեմ կրիպտոհարթակներից մեկը։ Ընկերության կենտրոնակայականը կգտնվում է ԱՄԷ Դուբայ քաղաքում։ Հարթակն ունի 6 միլիոնից ավել օգտատեր և գործարքների իրականացման արագությամբ զբաղեցնում է առաջատար դիրքեր։ 2021թ․-ին հարթակում իրականացվել է 8.7 տրլն դոլար ծավալով գործարքներ։ Մեկ օրում իրականացված գործարքների ռեկորդային ծավալը կազմել է 76 մլրդ դոլար։

Bybit նորարարական էկոհամակարգը բաղկացած է ժամանակակից կրիպտոհարթակներին բնորոշ մի շարք ենթամակարգերից, որոնք հաճախորդներին հնարավորություն են տալիս օգտվել ներդրումներ, փոխանցումներ և այլ գործարքներ իրականացնելու բազմաթիվ տարբերակներից։ Էկոհամակարգի հիմնական բաղադրիչներն են՝ Launchpad, P2P, NFT, Bybit Earn, Copytrading, Grid Bots: Կրիպտոարժույթներ գնելու կամ հաշիվը համալրելու համար սեղմեք այստեղ։

Share