Տնտեսական

Բանկերի նմանակմամբ կեղծ հաղորդագրություններով խարդախությունների թիվն աճել է 20 անգամ

Բանկի նմանակմամբ կեղծ տեքստային հաղորդագրություններով խարդախություններն ամենատարածվածն են։

Խարդախության այս տեսակը, որը սկսվում է կեղծ բանկային անվտանգության հաղորդագրությունից, կազմում է 2022թ. բոլոր տեքստային հաղորդագրություններով խարդախությունների 10%-ը և դարձել է 20 անգամ ավելի տարածված, քան 2019թ.-ին, հայտնում է Առևտրի դաշնային հանձնաժողովը (FTC):

Այս տեքստային հաղորդագրությունները ներկայացնում են բանկերը, որոնք խարդախության կանխարգելման ահազանգ են ուղարկում: Նրանք կա՛մ կեղծ համար են տալիս զանգահարելու համար, կա՛մ ստացողից խնդրում են ստուգել գործարքը, որից հետո խաբեբան զանգում է տուժողին և ձևանում, թե բանկի խարդախության բաժնից է:

«Այս տեքստերը նախատեսված են հրատապության զգացում ստեղծելու համար՝ հաճախ մարդկանց խնդրելով ստուգել իրենց չկատարած մեծ գործարքը», – ասվում է FTC-ի հինգշաբթի մամուլի հաղորդագրության մեջ:

Խաբեբան հեռախոսով ստանում է զոհի անձնական տվյալները և գումար է փոխանցում նրանց հաշիվներից: Այս խարդախության զոհերի միջին բացահայտված կորուստը կազմել է 3000 դոլար 2022թ.:

«Մարդիկ ասում են, որ կարծում էին, թե բանկը օգնում է իրենց գումարը վերադարձնել: Փոխարենը գումար է փոխանցվել նրանց հաշվից»,- ասել է FTC-ն:

Տեքստային հաղորդագրությունների խաբեության այլ ձևերը, որոնք առավել տարածված էին 2022թ., ներառում են անվճար նվերի առաջարկներ՝ փոքր «առաքման վճարի» դիմաց, կեղծ առաքման խնդիրների մասին հաղորդորդագրություններ, որոնք պահանջում են «վերաառաքման վճար», կեղծ աշխատանքի առաջարկներ և կեղծ անվտանգության ազդանշաններ, որոնք ներկայանում են Amazon-ի անունից` ինչպես բանկերի դեպքում:

Սպառողները հայտնել են, որ 2022թ. տեքստային հաղորդագրությունների խարդախությունների պատճառով կորցրել են 330 մլն դոլար, որը կրկնակի գերազանցում է 2021թ.-ի արդյունքները, և 5 անգամ ավել է քան 2019թ.:

Ընկերությունների թվում, որոնց գործակալությունը թիրախավորել է, բուրգային սխեմայի, խաղարկության սխեմայի և բիզնեսի ուսուցման սխեմայի մեջ մեղադրվող մարմիններ են:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

Share