Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտի զարգացման բարձր տեմպերը և շուկայում առկա սուր մրցակցությունը նպաստում են ընկերությունների կողմից բրենդների առաջխաղացման և սեփական արտադրանքի նկատմամբ հաճախորդների նվիրվածության ձեռքբերման ուղղությամբ հետաքրքիր քայլերի մշակմանն ու իրականացմանը, որի արդյունքում էլ վերջին մեկ տարվա ընթացքում տեխնոլոգիական բրենդները զգալի թանկացել են:
Millward Brown գործակալության կողմից հրապարակված՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշի համաձայն, տեխնոլոգիական ոլորտի 20 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ 1 տրիլիոն ԱՄՆ դոլար: Նախորդ տարվա համեմատ ցուցանիշն աճել է 24%-ով:
Տեխնոլոգիական աշխարհի 20 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր վարկանիշը ներկայացնում ենք ստորև.
Apple, բրենդի արժեքը՝ 246,992 մլրդ դոլար
Google, բրենդի արժեքը՝ 173,652 մլրդ դոլար
Microsoft, բրենդի արժեքը՝ 115,500 մլրդ դոլար
IBM, բրենդի արժեքը՝ 93,987 մլրդ դոլար
Tencent, բրենդի արժեքը՝ 76,572 մլրդ դոլար
Facebook, բրենդի արժեքը՝ 71,121 մլրդ դոլար
Baidu, բրենդի արժեքը՝ 40,041 մլրդ դոլար
SAP, բրենդի արժեքը՝ 38,225 մլրդ դոլար
HP, բրենդի արժեքը՝ 23,039 մլրդ դոլար
Oracle, բրենդի արժեքը՝ 21,680 մլրդ դոլար
Samsung, բրենդի արժեքը՝ 21,602 մլրդ դոլար
Accenture, բրենդի արժեքը՝ 20,183 մլրդ դոլար
Intel, բրենդի արժեքը՝ 18,385 մլրդ դոլար
Cisco, բրենդի արժեքը՝ 16,060 մլրդ դոլար
Siemens, բրենդի արժեքը՝ 15,496 մլրդ դոլար
Huawei, բրենդի արժեքը՝15,335 մլրդ դոլար
LinkedIn, բրենդի արժեքը՝ 12,200 մլրդ դոլար
Twitter, բրենդի արժեքը՝ 11,447 մլրդ դոլար
Sony, բրենդի արժեքը՝ 7,989 մլրդ դոլար
Adobe, բրենդի արժեքը՝ 7,399 մլրդ դոլար