Բաժին. Տնտեսական

Coca-Cola, Diet Coke, Red Bull. Զովացուցիչ ըմպելիքների ամենաթանկ բրենդները

Զովացուցիչ ըմպելիքների 15 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ $153.6 մլրդ: Մեկ տարվա ընթացքում ցուցանիշն աճել է շուրջ 8%-ով: Այս մասին վկայում է Millward Brown գործակալության հրապարակած՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը:

Ըստ իրականացված ուսումասիրության արդյունքների՝  Coca-Cola-ն աշխարհի ամենաթանկ բրենդն է զովացուցիչ ըմպելիքների շուկայում: Բրենդի արժեքը գնայատվել է 70 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Հարկ է նշել, որ իրենց բրենդային արժեքով Coca-Cola-ի մրցակիցները զգալի հետ են մնում իրենից:

Ստորև ներկայացնում ենք զովացուցիչ ըմպելիքների ամենաթանկ 15 բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.  

1 Coca-Cola, բրենդի արժեքը՝ 70,042 5 մլրդ ԱՄՆ դոլար

2 Diet Coke, բրենդի արժեքը՝ 13,799 մլրդ ԱՄՆ դոլար

3 Red Bull, բրենդի արժեքը՝ 11,375 մլրդ ԱՄՆ դոլար

4 Pepsi, բրենդի արժեքը՝ 10,836 մլրդ ԱՄՆ դոլար

5 Nescafé, բրենդի արժեքը՝ 6,342 մլրդ ԱՄՆ դոլար

6 Tropicana, բրենդի արժեքը՝ 6,026 մլրդ ԱՄՆ դոլար

7 Fanta, բրենդի արժեքը՝ 6,017 մլրդ ԱՄՆ դոլար

8 Sprite, բրենդի արժեքը՝ 5,255 մլրդ ԱՄՆ դոլար

9 Nespresso, բրենդի արժեքը՝ 5,224 մլրդ ԱՄՆ դոլար

10 Gatorade, բրենդի արժեքը՝ 4,693 մլրդ ԱՄՆ դոլար

11 Lipton, բրենդի արժեքը՝ 3,748 մլրդ ԱՄՆ դոլար

12 Minute Maid, բրենդի արժեքը՝ 2,768 մլրդ ԱՄՆ դոլար

13 Dr. Pepper, բրենդի արժեքը՝ 2,697 մլրդ ԱՄՆ դոլար

14 Mountain Dew, բրենդի արժեքը՝ 2,490 մլրդ ԱՄՆ դոլար

15 Diet Pepsi, բրենդի արժեքը՝ 2,298 մլրդ ԱՄՆ դոլար

Share