Բաժին. Տնտեսական

The Forbes Fab 40. Սպորտային միջոցառումները՝ որպես թանկ բրենդներ

Ամերիկյան Forbes պարբերականը կազմել և հրապարակել է ամենաթանկ սպորտային բրենդների The Forbes Fab 40 վարկանիշը:

Սպորտային աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը կազմելու համար դիտարկվել են 4 կատեգորիայի բրենդներ՝ սպորտային միջոցառումներ, մարզիկներ, ակումբներ, բիզնեսներ:

Արդյունքում, վարկանիշում ընդգրկվել են նշված 4 կատեգորիաներից յուրաքանչյուրից 10-ական բրենդ:

Ըստ վարկանիշի՝ սպորտային միջոցառումների ամենաթանկ բրենդներն են.

1. Super Bowl / Բրենդի արժեքը՝ $580 մլն

2. Summer Olympics / Բրենդի արժեքը՝ $348 մլն

3. Winter Olympics / Բրենդի արժեքը՝ $285 մլն

4. FIFA World Cup / Բրենդի արժեքը՝ $229 մլն

5. WrestleMania / Բրենդի արժեքը՝ $170 մլն

6. NCAA Mens Final Four / Բրենդի արժեքը՝ $150 մլն

7. Daytona 500 / Բրենդի արժեքը՝ $136 մլն

8. UEFA Champions League / Բրենդի արժեքը՝ $127 մլն

9. College Football Playoff / Բրենդի արժեքը՝ $106 մլն

10. MLB World Series / Բրենդի արժեքը՝ $101 մլն

Share