Բաժին. Տնտեսական

L'Oréal Paris, Colgate, Gillette. Գեղեցկության և խնամքի ամենաթանկ բրենդները

L’Oréal Paris, Colgate և Gillette բրենդները հայտնվել են գեղեցկության և խնամքի 15 ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին երեք հորիզոնականներում: Այս մասին վկայում է Millward Brown գործակալության հրապարակած՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը:

Ըստ ուսումնասիրության արդյունքների՝ գեղեցկության և անհատական խնամքի 15 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմում է $114.7 մլրդ:

Թե որոնք են 2016 թվականի տվյալներով գեղեցկության և խնամքի 15 ամենաթանկ բրենդները, ներկայացնում ենք ստորև.

1  L’Oréal Paris, բրենդի արժեքը՝ 23,524 մլրդ դոլար

2 Colgate, բրենդի արժեքը՝ 18,319 մլրդ դոլար

3 Gillette, բրենդի արժեքը՝ 16,400 մլրդ դոլար

4 Lancôme, բրենդի արժեքը՝ 8,583 մլրդ դոլար

5 Nivea, բրենդի արժեքը՝ 6,756 մլրդ դոլար

6 Garnier, բրենդի արժեքը՝ 6,384 մլրդ դոլար

7 Clinique, բրենդի արժեքը՝ 6,235  մլրդ դոլար

8 Dove, բրենդի արժեքը՝  5,448 մլրդ դոլար

9 Estée Lauder, բրենդի արժեքը՝ 4,190 մլրդ դոլար

10 Olay, բրենդի արժեքը՝ 3,917 մլրդ դոլար

11 Pantene Pro-V, բրենդի արժեքը՝ 3,908 մլրդ դոլար

12 Crest, բրենդի արժեքը՝ 3,630 մլրդ դոլար

13 Oral-B, բրենդի արժեքը՝ 2,740 մլրդ դոլար

14 Shiseido, բրենդի արժեքը՝ 2,441 մլրդ դոլար

15 Pond’s, բրենդի արժեքը՝  2,230 մլրդ դոլար

Share