Բաժին. Տնտեսական

BrandZ 2016. Զովացուցիչ ըմպելիքների ամենաթանկ բրենդները

Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են նաև զովացուցիչ մի շարք ըպելիքների բրենդներ:

Ըստ վարկանիշի՝ զովացուցիչ ըմպելիքների 15 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ $155.1 մլրդ:

Ըստ իրականացված ուսումասիրության արդյունքների՝  Coca-Cola-ն աշխարհի ամենաթանկ բրենդն է զովացուցիչ ըմպելիքների շուկայում: Բրենդի արժեքը գնահատվել է 67,749 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Հարկ է նշել, որ իրենց բրենդային արժեքով Coca-Cola-ի մրցակիցները զգալի հետ են մնում:

Ստորև ներկայացնում ենք զովացուցիչ ըմպելիքների ամենաթանկ 15 բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.  

1 Coca-Cola, բրենդի արժեքը՝ 67,749 մլրդ ԱՄՆ դոլար

2 Diet Coke, բրենդի արժեքը՝ 12,565 մլրդ ԱՄՆ դոլար

3 Red Bull, բրենդի արժեքը՝ 11,667 մլրդ ԱՄՆ դոլար

4 Pepsi, բրենդի արժեքը՝ 10,025 մլրդ ԱՄՆ դոլար

5 Lipton, բրենդի արժեքը՝ 8,554 մլրդ ԱՄՆ դոլար

6 Nescafé, բրենդի արժեքը՝ 6,103 մլրդ ԱՄՆ դոլար

7 Fanta, բրենդի արժեքը՝ 5,637 մլրդ ԱՄՆ դոլար

8 Nespresso, բրենդի արժեքը՝ 5,591 մլրդ ԱՄՆ դոլար

9 Tropicana, բրենդի արժեքը՝ 5,557 մլրդ ԱՄՆ դոլար

10 Sprite, բրենդի արժեքը՝ 5,236 մլրդ ԱՄՆ դոլար

11 Gatorade, բրենդի արժեքը՝ 4,624 մլրդ ԱՄՆ դոլար

12 Monster, բրենդի արժեքը՝  3,916 մլրդ ԱՄՆ դոլար

13 Dr. Pepper, բրենդի արժեքը՝ 2,687 մլրդ ԱՄՆ դոլար

14 Minute Maid, բրենդի արժեքը՝ 2,644 մլրդ ԱՄՆ դոլար

15 Mountain Dew, բրենդի արժեքը՝ 2,584 մլրդ ԱՄՆ դոլար

Share