Բաժին. Տնտեսական

BrandZ 2017. «Ոսկեգույն» ըմպելիքի 10 ամենաթանկ բրենդները

Գարեջրի 3 ամենաթանկ բրենդներից 2-ը ամերիկյան են՝ Budweiser և Bud Light, մյուսը հոլանդական է՝ Heineken: Այս մասին վկայում է Millward Brown գործակալության հրապարակած՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը:

Ըստ վարկանիշի՝ գարեջրի 10 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ $80 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Ստորև ներկայացնում ենք «ոսկեգույն» ըմպելիքի 10 ամենաթանկ բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.  

#1 Budweiser, բրենդի արժեքը՝ 15,093 մլրդ դոլար

#2 Bud Light, բրենդի արժեքը՝ 11,945 մլրդ դոլար

#3 Heineken, բրենդի արժեքը՝ 10,878 մլրդ դոլար

#4 Stella Artois, բրենդի արժեքը՝ 9,949 մլրդ դոլար

#5 Skol, բրենդի արժեքը՝ 8,146 մլրդ դոլար

#6 Corona, բրենդի արժեքը՝ 8,119 մլրդ դոլար

#7 Brahma, բրենդի արժեքը՝ 4,385 մլրդ դոլար

#8 Guinness, բրենդի արժեքը՝ 4,080 մլրդ դոլար

#9 Aguila, բրենդի արժեքը՝ 3,843 մլրդ դոլար

#10 Coors Light, բրենդի արժեքը՝ 3,589 մլրդ դոլար

Share