ՀՀ հարկային վարչարարության ռազմավարության 2008-2011թթ. ծրագրով, ինչպես նաև ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտի զարգացման երկարաժամկետ ռազմավարությամբ նախատեսված հարկային հաշվետվությունների (հաշվետվությունների, հաշվարկների, այլ փաստաթղթերի և տեղեկությունների) ներկայացման և մշակման էլեկտրոնային համակարգի գործարկման արդյունքում ընդլայնվել են հարկ վճարողների սպասարկման ծառայությունների մատուցման եղանակները:
Հարկային և մաքսային վարչարարության բնագավառում իրականացվող բարեփոխումների համատեքստում ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ հարկային տարածքային ստորաբաժանումներում, մաքսակետերում և մաքսատներում տեղադրվել են տեղեկատվական տերմինալներ: Ըստ կոմիտեի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչության պետ Միքայել Փաշայանի, դրանք կնպաստեն հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարձրացմանը, նոր տեսակի ծառայութունների մատուցմանը, ինչպես նաև կպարզեցնեն քաղաքացիների փոխհարաբերությունները հարկային և մաքսային ծառայությունների հետ: ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ հարկային տարածքային ստորաբաժանումներում, մաքսակետերում, մաքսատներում և սպասարկման կենտրոններում տեղադրված տերմինալները հարկատուներին հնարավորություն կընձեռեն.
Մ. Փաշայանի հավաստմամբ, տերմինալների տեղադրման արդյունքում հնարավորություն կընձեռվի ապահովել ևս մեկ միջնորդավորված կապ հարկ վճարողների ու հարկային և մաքսային մարմինների միջև, որը կնպաստի հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարձրացմանը և հարկ վճարողներին մատուցվող ծառայությունների շրջանակների ընդլայնմանը: