Սմարթֆոնները վաղուց են եղել բրազիլական էլեկտրոնային առևտրի շարժիչ ուժը։ Բրազիլիայի բոլոր գնորդների կեսից ավելին իրենց սմարթֆոնները փաստացի օգտագործել են ամենավերջին մանրածախ գնումները կատարելու համար։ Ոմանք օգտագործում են այն՝ հավելվածի միջոցով պատվիրելու համար, որոշները՝ վճարելու բջջային դրամապանակի միջոցով, իսկ մյուսները՝ ապրանքներ են փնտրում օնլայն խանութներում։ Հետևաբար բջջային-հասանելի առևտուրի այս հզոր նախապատվությունը հանելուկ է ստեղծում նոր բիզնեսների համար, որոնք ցանկանում ենք մուտք գործել բրազիլական շուկա։
Սա միայն հիմնական բացահայտումներից մեկն է, որը լուսաբանվել է The 2022 Global Digital Shopping Playbook: Brazil Edition-ում, PYMNTS-ի և Cybersource -ի հետ համատեղ համագործակցությամբ։ Հարցումներ են անցկացվել Բրազիլիայի տարածքից 2201 սպառողների և 602 վաճառողների շրջանում՝ ուսումնասիրելու ավելի լավ, թե ինչպես են տեղացի սպառողների առևտրային նախասիրությունները մեծապես կախված և փոխվում գլոբալ տնտեսության հետ և որքանով են տեղացի վաճառողների առաջարկները համապատասխանում այս արագ փոփոխվող սպասումներին։
Մեր հետազոտության արդյունքները ներառում են հետևյալը.
Այնուամենայնիվ, այս ուսումնասիրությունները պարզապես մակերեսորեն ցույց են տալիս բարդ ուղիներ, որով սմարթֆոնի վրա հիմնված առևտուրը կերտում է այն ուղին, որը բրազիլական սպառողները փնտրում եմ, գնում, վճարում են տարբեր գնումների համար։ The 2022 Global Digital Shopping Playbook: Brazil Edition-ը առաջարկում է շուկայի 360-աստիճանի բազմակողմանի ակնարկ այն մասին, թե ինչ են ստանում բրազիլացի վաճառականները խաչաձև առևտուր կատարելիս։
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։