Բաժին. Ֆինանսական

Fraugster․ 2021թ․ 80 մլրդ եվրո է կորսվել ֆիզիկական և թվային ապրանքների առցանց խարդախության արդյունքում

Fraugster վճարային հետախուզական ընկերությունը, որն առաջին խաղացողն է, որն առաջարկում է համապատասխանություն, հետվճարման պաշտպանություն, ռիսկերի կառավարման լուծումներ և վարկի գնահատում մեկ AI պլատֆորմի և մեկ ինտեգրման միջոցով, այսօր հայտարարեց իր առաջին Payment Intelligence Report 2022-ի հրապարակման մասին: Սա պատկերացում է տալիս հիմնական Համապատասխանության, Խարդախության ռիսկի և եկամուտների բարձրացման միտումները շուկայում: 2021թ․ 60 մլրդ տվյալների կետերից և 80 մլն անհատական ​​գործարքներից տեղեկատվությունը վերլուծվել է Fraugster թիմի կողմից: Տվյալներն ընդգծում են խարդախության վերջին մարտավարությունը, որը կիրառվում է վճարային ծառայությունների մատակարարների (PSPs) դեմ՝ «Գնեք հիմա, վճարեք ավելի ուշ», (BNPL) մատակարարների և վաճառողների ճանապարհորդության, ֆիզիկական և թվային ապրանքների, մարտահրավերներն ու հնարավորությունները BNPL խաղացողների համար, վճարման միտումները, խարդախության հանրաճանաչ տեսակները, PSD2 ազդեցությունները և ապագա միտումները 2022թ․ և դրանից հետո:

Հետազոտության կարևորագույն կետերը.

Խարդախության հարձակման բացահայտումներ

  • Ինքնության խարդախության 109% աճ
  • Նվեր քարտերի խարդախության 70% աճ
  • Հաշվի գրավման (ATO) հարձակումների 52% աճ

Գնման/զամբյուղի արդյունքներ

  • Պատվերի միջին արժեքը ուղղահայաց՝ BNPL՝ €146, տուրիզմ՝ €580, ֆիզիկական ապրանքներ` €147, թվային ապրանքներ՝ €20
  • Գնումների նախընտրելի ժամերը՝ կախված պատվերների քանակից

Պատժամիջոցային տեղեկատվություն

  • Ամենաշատ պատժամիջոցների ենթարկված երկրները՝ Ռուսաստան, Իրան, Սիրիա և Հյուսիսային Կորեա
  • Փողերի լվացման տուգանքների ընդհանուր ծավալը 2021թ․ կազմել է 2,5 մլրդ եվրո, ավելի քան 80 հաստատություն տուգանվել է

Գանձման վերադարձի տվյալներ

  • Ընդհանուր գանձումների 46%-ը ներկայացվել է 60 օրվա ընթացքում
  • 15% (նախհամաճարակային) մինչև 50% (համաճարակի գագաթնակետ) աճ զայրացած գանձումների վերադարձ
  • Միջին գանձումն ըստ արժեքի ուղղահայաց՝ ճանապարհորդություն՝ 710 եվրո, խաղեր՝ 25 եվրո, նորաձևություն՝ 220 եվրո
  • Վաճառողին վերադարձի ընդհանուր արժեքը 2,9 անգամ ավելի է, քան հետվճարների արժեքը

BNPL լուսանկար

  • Վատ պարտքերը՝ որպես վարկային քարտերի ընդհանուր չմարված պարտքի տոկոս, կազմել են ընդամենը 5,30%՝ «Գնիր հիմա, վճարիր ավելի ուշ» մատակարարների մոտ գնահատված 9,55%-ի դիմաց
  • BNPL ընդունող օգտվողների նոր խմբի 62% աճ (18-24 տարիքային շեմ)

3DS տվյալներ

  • Վաճառողի գործարքների հոսքի 20-50%-ը վերահասցեավորվել է անշփում 3DS-ի
  • Թողարկողի նվազումը նվազեցնում է 3DS-ից հետո, փոխհատուցում է հաճախորդների կորուստները, հետևաբար, հավասարակշռում է ընդհանուր ընդունման մակարդակը

Ավիաընկերությունները 2021թ․ խարդախության պատճառով կորցրել են ավելի քան 6,5 մլրդ եվրո, ինչը համարժեք է 24,000 թռիչքի տոմսերի համաշխարհային միջին արժեքին։ Խարդախության կորուստները կազմում են ավիաընկերությունների ընդհանուր եկամտի 1,5%-ը:

Թվային ապրանքների ( խաղեր, մոլախաղեր և նվեր քարտեր) ուղղակի խարդախության կորուստները 2021թ․ կազմել են 3,58 մլրդ եվրո, իսկ ավելի քան 13,72 մլրդ եվրո արժողությամբ իրական գործարքները կորցրել են կեղծ դրականների պատճառով:

Նորաձևությունն ամենաբարձր տոկոսային ներդրումն է ունեցել եկամուտների մեջ՝ 28%, որին հաջորդում են տունը և կենցաղը (22%), էլեկտրոնիկան (19%), սնունդը և անձնական խնամքը (18%) և կահույքը (13%): 2021թ․ ֆիզիկական ապրանքների ընդհանուր եկամուտից մոտ 69,65 մլրդ եվրոն կորսվել է խարդախության պատճառով:

Քրիստիան Մանգոլդը, Fraugster-ի գործադիր տնօրենն ասում է. «Մենք ուրախ ենք հրապարակել 2022թ․ մեր վճարումների հետախուզության հաշվետվության առաջին հրատարակությունը: Ուսումնասիրելով մեր սեփական տվյալները՝ մենք հավաքեցինք տեղեկատվություն համապատասխանության, խարդախության ռիսկի և եկամուտների բարձրացման մասին, որոնք մեզ հնարավորություն կտան ճշգրտումներ կատարել, որպեսզի առևտրականները կարողանան նվազագույնի հասցնել խարդախությունները և առավելագույնի հասցնել եկամուտները»:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

Share