Բաժին. Ֆինանսական

PayPal. BNPL-ի ծավալները տարեցտարի աճում են 226%-ով

PayPal-ի BNPL-ի (գնեք հիմա, վճարեք ավելի ուշ) ծավալներն ավելացել են եռանիշ տոկոսներով:

PayPal-ի ակտիվ հաշիվները երկրորդ եռամսյակի վերջում կազմել են 429 մլն՝ տարեկան կտրվածքով աճելով 6%-ով. հաշվարկը ներառում է 35 մլն առևտրական հաշիվներ:

Վճարումների ընդհանուր ծավալն աճել է 13%-ով արտարժույթի չեզոք հիմունքներով՝ մինչև 339,8 մլրդ դոլար:

Առանց eBay-ի՝ ընկերության եկամուտներն աճել են 14%-ով:

Ընկերությունից հայտնել են, որ մեկ ակտիվ հաշվի գործարքներն աճել են 12%-ով և կազմել 48,7 վճարային գործարք:

PayPal-ի հիմնական օրական ակտիվ հաշիվները եռամսյակի վերջում աճել են ավելի քան 40%-ով՝ համեմատած նախահամաճարակային շրջանի հետ, ասվում է ընկերության լրացուցիչ փաստաթղթերում:

Venmo-ի ծավալն աճել է 6%-ով՝ հասնելով 61 մլրդ դոլարի՝ 90 մլն ակտիվ հաշիվներով: P2P-ի ընդհանուր ծավալը, որը ներառում է PayPal-ը, Venmo-ն և Zoom-ը, աճել է 3%-ով՝ հասնելով 93 մլրդ դոլարի (նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի 41%-ի աճից հետո): Venmo-ի առևտրի ծավալը տարեկան կտրվածքով աճել է 250%-ով։ P2P գործարքները կազմում էին TPV-ի 27%-ը եռամսյակում:

Վերլուծաբանների հետ կոնֆերանսի ընթացքում գործադիր տնօրեն Դեն Շուլմանը ասաց, որ հարթակին «բնորոշ ցանցային էֆեկտը» շարունակում է նույն կերպ գործել, և որ ընկերությունը «կրկնապատկում է վճարումները, PayPal և Venmo թվային դրամապանակները և Braintree հարթակը»:

Զանգի ժամանակ նա նշել է, որ ընկերության ծավալի 80%-ը պայմանավորված է եռամսյակում PayPal-ի ակտիվ հաշիվների 30%-ով:

Նա նշել է, որ վճարումների փորձի շարունակական ճշգրտմանն ուղղված մտադրությամբ ընկերությունը փորձարկում է իր նոր բջջային SDK ծրագրային ապահովման հավաքածուն, որը կվերացնի ցանկացած անհամաձայնություն և տարաձայնություն, ասել է նա:

«Մենք ընդլայնում ենք մեր օգտատերերի վճարումներ իրականացնելու փորձառությունը, որպեսզի ավելի լավ սպասարկենք մեր մոտ 400 մլն սպառողական հաշիվները՝ ներկայացնելով ամենաարդիական ֆինանսավորման գործիքը, որը հիմնված է նախկին գնումների վարքագծի, վաճառողի կատեգորիայի և գնման գնի վրա՝ ի թիվս այլ հատկանիշների», – ասել է նա։

Շուլմանը հավելեց, որ իրենք ակնկալում են, որ զգալիորեն ավելի արագ կաճենք, քան էլեկտրոնային առևտրի տեմպերն ապագայում՝ ինչպես ֆիրմային, այնպես էլ բրենդային առաջարկների և վճարումների առումով»:

BNPL-ի կիրառումը, նրա խոսքերով, աճել է 4,9 մլրդ դոլարով, որը տարեկան կտրվածքով ավելացել է 226%-ով և օգտագործվել 22 մլն սպառողների կողմից և առաջարկվել է ավելի քան 200,000 առևտրականների կողմից:

Շուլմանը հավելեց, որ թվային դրամապանակներում ներգրավվածությունը վերելք է ապրել՝ նշելով, որ դրամապանակից օգտվողները 2 անգամ ավելի հավանական է, որ ընտրեն PayPal-ը վճարման պահին: Ընկերությունը, նրա խոսքով, աշխատում է «դեբետային քարտի վերագործարկման» վրա, որը դուռ կբացի ընդհանուր առմամբ դեպի 20-30 մլն օգտագործողների:

Ֆինանսական տնօրեն Ջոն Ռեյնին, որին փոխարինում է Բլեյք Յորգենսենը նշել է, որ վերջին եռամսյակում վարկային կորուստները կազմել են 68 մլն դոլար՝ ընդամենը մի քանի բազային կետով։

Հարց ու պատասխանի ժամանակ ղեկավարությունը նշեց, որ Elliott Investment Management-ը ձեռք է բերել ընկերության 2 մլրդ դոլարի բաժնետոմս և հավելեց, որ ակտիվ ներդրողի հետ քննարկումները կենտրոնացած են եղել գործառնական բարելավումների և երկարաժամկետ ռազմավարության վրա:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

Share