Բաժին. Ֆինանսական

Սպառողների 84%-ը նախընտրում է հաշվից հաշիվ (A2A) փոխանցումները

Հաշիվից հաշիվ (A2A) փոխանցումները, որոնք նաև հայտնի են որպես բանկի կողմից վճարում, ԱՄՆ-ում դարձել են ազդեցիկ այլընտրանք ավանդական գործարքների մեթոդներին, ինչպիսիք են վարկային և դեբետային քարտերը՝ արձանագրելով սպառողների 84% մակարդակ, չնայած ներդրման մարտահրավերներին:

Մարտին PYMNTS-ին տված հարցազրույցում Bank of America-ի GTS Product Management EMEA-ի կառավարիչ տնօրեն և ղեկավար Քրիս Ջեյմսոնն ընդգծել է, որ A2A փոխանցումներն ապահովում են վճարման ավելի արագ և անվտանգ գործընթաց: Այս մեթոդը առցանց գնորդներին հնարավորություն է տալիս ակնթարթորեն վճարել իրենց բանկային հաշիվներից՝ առանց ապավինելու վարկային կամ դեբետային քարտի տեղեկատվությանը: Ջեյմսոնը մեկնաբանեց այն որպես «քարտերի այլընտրանք», որտեղ վճարումները ուղղակիորեն հոսում են սպառողի բանկային հաշվից API կանչերի միջոցով, այլ ոչ թե ավանդական քարտային ռելսերի:

A2A վճարումներից սպառողների գոհունակության առաջնային շարժիչ ուժը հարմարավետությունն է: Համաձայն PYMNTS Intelligence-ի և AWS-ի համագործակցության՝ «Tracking the Digital Payments Takeover. Consumer Familiarity Controls Account-to-Account Payment Growth» վերնագրված հետազոտության, օգտատերերի 84%-ը հայտնել է, որ շատ կամ չափազանց գոհ է իրենց ամենաշատ օգտագործվող A2A վճարային հարթակից: Հետազոտությունը նշում է, որ այս բարձր գոհունակությունը վերագրվում է այն հարթակներին, որոնք վճարման փորձն անխափան են դարձնում՝ օգտատերերի արդյունավետ փորձառությունը կարևորող էկոհամակարգում, որտեղ գործարքները հաճախակի են, իսկ փոխազդեցությունները՝ ծանոթ:

A2A վճարումների արագ վերադարձման գործընթացները, մասնավորապես էլեկտրոնային առևտրում, նպաստում են գոհունակության բարձրացմանը: Ջեյմսոնը նշել է, որ թեև քարտի վրա հիմնված գործարքները կարող են ենթադրել 7-10 օր սպասել գումարի վերադարձի համար, վճարովի գործարքները ցույց են տալիս, որ գումարն ակնթարթորեն վերադառնում է հաշվին՝ ավելացնելով A2A վճարումների գրավչությունը:

Ըստ հետազոտության՝ ան մի քանի գործոններ, որոնք ազդում են սպառողների գոհունակության վրա A2A վճարումների փորձից. սպառողների գրեթե 60%-ը առաջնահերթություն է տալիս օգտագործման հեշտությանը, մոտ 40%-ը շեշտում է միջոցների արագ հասանելիությունը, իսկ 33%-ը կարևոր է համարում A2A-ն որպես վճարման եղանակ ընտրելիս նախընտրած սարքերի միջոցով գումար փոխանցելու տարբերակը: Բացի այդ, սպառողների շուրջ ⅕-ը ընդգծում է անվտանգության բարձրացման նշանակությունը, որը նկատելի առավելություն է ավանդական քարտերի վրա հիմնված մեթոդների նկատմամբ:

Այնուամենայնիվ, չնայած այս առավելություններին, A2A-ի համատարած ընդունումը բախվում է խոչընդոտների: Հետազոտությունը ցույց տվեց, որ սպառողների գրեթե 40%-ը, հիմնականում՝ բեյբի բումերների սերնդից, խոստովանել է, որ չի հասկանում, թե ինչպես են աշխատում A2A վճարումները, և ևս 24%-ը տեղյակ չի եղել վճարման այս տարբերակի մասին: Այս խոչընդոտները հաղթահարելու համար համապարփակ իրազեկման արշավները կարևոր են A2A վճարումների մասին սպառողներին կրթելու համար՝ նպատակաուղղված խթաններով, ինչպիսիք են զեղչերը և պարգևները, որոնք կարող են հետաքրքրություն առաջացնել: Այնուամենայնիվ, տվյալները ցույց են տվել, որ անվտանգության հետ կապված մտահոգությունները մնում են սպառողների մոտ ⅕-ի համար զգալի զսպող գործոն, ինչը ցույց է տալիս A2A հարթակների կողմից կիրառվող ամուր անվտանգության շրջանակների մասին մանրամասն հաղորդակցության անհրաժեշտությունը:

Այս խոչընդոտների լուծումը կարող է ճանապարհ հարթել A2A վճարումների համար՝ վերափոխելու վճարումների լանդշաֆտը՝ առաջարկելով պարզություն, հարմարավետություն և պոտենցիալ պարգևներ սպառողների համար:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

Share