Բաժին. Ֆինանսական

Visa, Mastercard և UnionPay գործարքների ծավալները. Ինֆոգրաֆիկա

Այս գրաֆիկը ցույց է տալիս 2014-ից 2023 թվականներին վճարային քարտերի հինգ խոշորագույն ընկերությունների (Visa, Mastercard, UnionPay, American Express և Discover) գլոբալ գործարքների քանակը:

Տարի Visa (մլրդ) UnionPay (մլրդ) Mastercard (մլրդ) American
Express (մլրդ)
Discover (մլրդ)
2014 113 20 51 7 2
2015 126 29 60 7 2
2016 139 38 67 7 2
2017 148 76 59 8 3
2018 165 98 90 8 3
2019 186 131 108 9 3
2020 188 151 113 9 3
2021 226 198 140 9 3
2022 242 213 150 10 4
2023 267 228 171 11 4

2002 թվականին հիմնադրված չինական UnionPay ընկերությունը 2017 թվականին գործարքների ծավալով գերազանցել է Mastercard-ին:

2023 թվականին UnionPay-ը գրանցել է 228 միլիարդ գործարք ամբողջ աշխարհում ՝ վստահ զբաղեցնելով երկրորդ տեղը Visa-ից հետո (267 միլիարդ): Ըստ Retail Banking Research-ի, այն նաև գերազանցել է Visa-ին և Mastercard-ին վճարումների ընդհանուր ծավալով:

UnionPay-ի ամենամեծ շուկան Չինաստանն է, որտեղ այն միակ միջբանկային ցանցն է, որը միավորում է բոլոր բանկոմատները: Հարկ է նաև նշել, որ UnionPay գործարքների մեծ մասը դեբետային են, չնայած վարկային քարտերի արտադրանքն արագ զարգանում է:

Միևնույն ժամանակ, խոստումնալից մրցակիցները, ինչպիսիք են PayPal-ը և Apple Pay-ը, վերածվել են Visa-ի և Mastercard-ի համագործակիցների՝ փորձելով տեղ զբաղեցնել թվային վճարումների զանգվածային և շահութաբեր արդյունաբերության մեջ:

Դա մասամբ պայմանավորված է նրանով, թե որքան լայն են VISA-ի և Mastercard-ի ենթակառուցվածքները: Ինչպես բացատրվում է Motley Fool-ի հոդվածում, այս երկու քարտային հսկաները, ըստ էության, մայրուղիներ են կառուցել վճարումների աշխարհում և միջնորդավճարներ են գանձում յուրաքանչյուր գործարքի համար:

Եվ նույնիսկ վճարի չափը կարող է փոխել շուկայի մասնաբաժինը: Օրինակ, American Express քարտերը ավելի քիչ տարածված են վաճառողներից ավելի բարձր վճարներ գանձելու պատճառով, ինչը սահմանափակում է դրանց օգտագործումը:

Share