2024 թվականի երկրորդ եռամսյակի արդյունքներով Վրաստանի մանրածախ խանութներում միջին կտրոնը կազմել է 16 լարի։ 2023 թվականի վերջի համեմատ միջին կտրոնի չափը նվազել է։ Փորձագետները բացատրում են, որ պատճառը սպառողական սովորությունների փոփոխությունն է՝ կապված խանութների թվի ավելացման հետ։
Ըստ վերանայման, կազմակերպված շուկայի մասնաբաժինը 2023 թվականին հասել է պատմական 36%-ի։ Երկամյա հեռանկարում ակնկալվում է, որ այն կաճի մինչև 45%, երկրի մարզերում ընդլայնման հաշվին։ Հետազոտության հեղինակները նշում են, որ այժմ Թբիլիսիում FMCG շուկան հիմնականում ներկայացված է ցանցային սուպերմարկետներով և հիպերմարկետներով։ Մարզերում ներթափանցման մակարդակը բավականին ցածր է։
2024 թվականի մայիսի դրությամբ Թբիլիսիում շուկայի առաջատարը եղել է «Նիկորա» ցանցը (21%), Արևելյան Վրաստանում՝ «Մագնիտ» սուպերմարկետները (23%), իսկ արևմտյան Վրաստանում՝ «Daily»-ն (18%)։