Բաժին. Ֆինանսական

Վարկային քարտերն ընդդեմ BNPL. Գնորդների փոփոխվող վարկային վարքագիծը

Վարկերի հասանելիությունը և դրա արժեքը անձնական ֆինանսների կառավարման մեջ կարևոր գործոններ են, հատկապես հաշվի առնելով, որ ԱՄՆ տնային տնտեսությունների ավելի քան 60%-ն ապրում է աշխատավարձից՝ աշխատավարձ, և անգամ վեցանիշ եկամուտ ունեցողները: Այս իրավիճակը հատկապես ազդում է երիտասարդ սպառողների վրա, ովքեր նոր են սկսում իրենց կարիերան և ունեն վարկերի սահմանափակ հասանելիություն:

PYMNTS-ի և i2c-ի կողմից անցկացված «Վարկային տնտեսություն. ինչպես են երիտասարդ սպառողները վարկային որոշումներ կայացնում» վերջերս կատարված ուսումնասիրությանը մասնակցել է մոտավորապես 3400 ԱՄՆ սպառող: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ հարցվածների 83%-ը կատարել է վարկային վճարումներ վերջին 90 օրվա ընթացքում։ Միլլենիալները և  Z սերունդն առաջատար են վարկային սովորույթները փոխելու հարցում՝ նախապատվությունը տալով վարկային քարտերի և ապառիկ վարկերի համակցությանը, ինչպիսին է՝ «գնել հիմա, վճարել ավելի ուշ» (BNPL) համակարգը:

Զեկույցում նշվում է, որ վարկային պրոդուկտների օգտագործումը սերտորեն կապված է առկա վարկային աղբյուրների քանակի հետ: Ավելի ավագ սերունդները հակված են ունենալ 3 և ավելի վարկային քարտեր, մինչդեռ Z սերունդը սովորաբար ունի առավելագույնը 1 վարկային քարտ: Վերջիններիս համար պարգևները և միավորները քիչ նշանակություն ունեն: Փոխարենը՝ նրանք առաջնահերթություն են տալիս մուտքին՝ ի տարբերություն ավագ սերունդների, ովքեր գնահատում են պարգևները և ծախսում են կառավարման ասպեկտները:

Հետազոտությունը նաև ընդգծում է, որ Z սերնդի սպառողները առաջնահերթություն են տալիս ծախսերի ավելի խելամիտ կառավարմանը, քան պարզապես պարգևներ վաստակելը: Միլլենիալները սերտորեն հետևում են այս միտմանը, մինչդեռ X սերունդը, բեյբի բումերը և տարեցները ավելի քիչ շեշտադրում են կատարում ծախսերի կառավարման վրա: Այնուամենայնիվ, ուսումնասիրությունն ընդունում է, որ ծախսերի կառավարումը նոր համընդհանուր գործոն է բոլոր ժողովրդագրական տվյալների շրջանում:

Թեև վարկային լանդշաֆտում գերակշռում են վարկային քարտերը, ուսումնասիրությունը ընդգծում է BNPL-ի նշանակությունը: Մինչ վարկային քարտի օգտագործումը 5 անգամ գերազանցում է BNPL-ի գնումները, BNPL-ի օգտվողները հակված են ավելի բարձր արժեքով գնումներ կատարել: Միջին BNPL գնումը գրեթե 70%-ով գերազանցում է միջին վարկային քարտի գնմանը, ընդ որում վերջին 90 օրվա ընթացքում սպառողները միջինը ծախսում են 1,692 դոլար՝ BNPL-ի, և և 1,006 դոլար՝ վարկային քարտերի միջոցով:

BNPL-ի աճը դրական զարգացում է ինչպես մանրածախ առևտրի, այնպես էլ BNPL մատակարարների համար, քանի որ նրանք պետք է հարմարվեն տեսանելի ապագայում վարկերի օգտագործման փոփոխվող ժողովրդագրությանը:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

Share