«BEELINE» ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԸ ՀԱՅՏՆՎԵԼ Է ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ 50 ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ՑՈՒՑԱԿՈՒՄ
Բջջային կապի ռուսական առաջատար օպերատոր «Վիլպելկոմ» ընկերության «Beeline» բրենդը հայտնվել է Եվրոպայի 50 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ցուցակում:
Բրենդների եվրոպական ինստիտուտի (European Brand Institute) կազմած ամենաթանկարժեք եվրոպական ապրանքային նշանների վարկանիշային ցուցակի 39-րդ հորիզոնականը զբաղեցնում է «Beeline» ապրանքանիշը, որի արժեքը գնահատվել է 7.928 մլրդ եվրո: 2008 թվականի համեմատությամբ, երբ «Beeline»-ը միայն 56-րդն էր, ապրանքանիշի արժեքն աճել է 27.6 մլն եվրոյով:
Եվրոպայի թանկարժեք բրենդների վարկանիշային ցուցակն, ինչպես և անցյալ տարի, գլխավորում է ֆիննական Nokia, որի արժեքը գնահատվում է 35.2 մլրդ եվրո: Ցուցակի երկրորդ տեղում հայտնվել է ճոխության ապրանքների ֆրանսիական LVMH (32.3 մլրդ եվրո) ապրանքանիշը: