
VIVACELL-Ը ՆՈՐ ԱՆՈՒՆՈՎ` VIVACELL-MTC
Բաժանորդի կարիքներին արձագանքումը համարելով իրգործունեության առանցքային նպատակը` ՎիվաՍելն իր ջանքերն է միավորում ԱՊՀ-ի առաջատար օպերատոր ՄՏՍ-ի հետ` իր բաժանորդներին առաջարկելով միջազգային հարուստ փորձի վրա հիմնված և տեղայնացված լուծումներ, որոնք լավագույնս համապատասխանում են հայաստանյան շուկայի առանձնահատկություններին:
Այսօր Երևանի կենտրոնում` Ամիրյան 3 հասցեում, մեկնարկեց ընկերության ևս մեկ սպասարկման կենտրոն: Նորաբաց սպասարկման կենտրոնըգործելու է շուրջօրյա ռեժիմով և առանց հանգստյան օրերի: Շուրջօրյա բաժանորդային սպասարկման շնորհիվ, ՎիվաՍել – ՄՏՍ-ի նորաբաց սպասարկման կենտրոնը զգալիորեն կնպաստի, որպեսզի ընկերության ծառայություններն ավելի հասանելի դառնան բաժանորդների համար: Նորաբաց սպասարկման կենտրոնի հետ միասին, ՎիվաՍել – ՄՏՍ-ի` Հայաստանով մեկգործող սպասարկման կենտրոնների ընդհանուր թիվն այժմ կազմում է 71:
Ամիրյան փողոցումգտնվող սպասարկման կենտրոնի բացման արարողությամբ նշանավորվեց ՎիվաՍելի նոր սերնդի սպասարկման կենտրոնների մեկնարկը, որոնքգործելու են շուրջօրյա ռեժիմով և առանց հանգստյան օրերի և ունեն 1 ժամում 140 բաժանորդ սպասարկելու հզորություն: Բացման ժապավենը կտրելուց հետո, ՎիվաՍելի Գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանն ասաց. ՙՎիվաՍել – ՄՏՍ-ը հոգ է տանում բաժանորդի մասին, քանի որ բաժանորդը մշտապեսգտնվում է իր ուշադրության կենտրոնում: Որքան շատ բաժանորդներ են միանում մեր ընտանիքին, այնքան մեծանում է նրանց նկատմամբ հոգատարություն ցուցաբերելու մեր պատասխանատվությունը: Հետևաբար` ՎիվաՍել – ՄՏՍ-ը սկսում է մատուցել շուրջօրյա և առանց հանգստյան օրերի սպասարկում` բաժանորդների համար իր ծառայությունների առավելագույն հասանելիություն ապահովելու նպատակով: ՎիվաՍելը մշտապես հետամուտ է եղել իրականացնելու որակյալ բաժանորդային սպասարկում` միաժամանակ շուկայում հանդեսգալով իր տեսակի մեջ լավագույն ծառայություններով՚:
Շուրջօրյա ռեժիմով և առանց հանգստյան օրերի աշխատող նորաբաց սպասարկման կենտրոնն ավելի հարմարավետ է դարձնում ՎիվաՍել – ՄՏՍ-ի բաժանորդների` ընկերության ծառայություններից օգտվելը. այժմ բաժանորդները շաբաթվա ցանկացած օր և օրվա ցանկացած ժամանակ` ցերեկ թեգիշեր, կարող են այցելել սպասարկման կենտրոն, որտեղ հասանելի է ՎիվաՍել – ՄՏՍ-ի ծառայությւնների ամբողջ տեսականին` միջազգային ռոումինգ, հետվճարային և կանխավճարային փաթեթներ` համապատասխան սակագնային պլաններով, վճարումների կատարում, տարբեր արժողությամբ վերալիցքավորման քարտեր, հեռախոսահամարի ընտրության հնարավորություն, GPRS, կորպորատիվ փաթեթներ, հաշվի մանրամասեցում և այլն, ինչպես նաև կարող են ստանալ անհրաժեշտ աջակցություն պրոֆեսիոնալ անձնակազմից:
Նպատակադրվելով ապահովել իր առավելագույն ներկայությունն ամբողջ Հայաստանով մեկ, ՙՎիվաՍել – ՄՏՍ-ը հանդես եկավ մեկ այլ նորարարական լուծումով` կապված իր շարժական սպասարկման կենտրոնների հետ, որոնց թիվը վերջին շրջանում զգալիորեն ավելացել է: Շարժական սպասարկման կենտրոնները շարժվում են մեկ տարածաշրջանից մյուսը` ժամանակավորապես տեղակայվելով այն բնակավայրերում, որտեղ տվյալ ժամանակահատվածում զգացվում է ՎիվաՍելի ծառայությունների մեծ պահանջարկ: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի շարժական սպասարկման կենտրոններն առաջարկում են ծառայությունների միևնույն տեսականին, որն առկա է ընկերության սովորական սպասարկման կենտրոններում: