ՃԳՆԱԺԱՄԸ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԽՈՇՈՐ ԳՈՎԱԶԴԱՏՈՒ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
2009 թվականին Ռուսաստանի 10 խոշոր գովազդատու ընկերություններից 7-ը, չնայած ճգնաժամին, գրանցել են գովազդային ծախսերի աճ: AdIndex գործակալությունը, որն ուսումնասիրել է 2009 թվականին Ռուսաստանի գովազդի շուկայի զարգացման միտումները, ամփոփել է հիմնական արդյունքները` հրապարակելով գովազդատու 110 խոշոր ընկերությունների վարկանիշային աղուսյակ:
Ներկայացված տվյալների համաձայն` անցյալ տարվա արդյունքներով Ռուսաստանի 10 խոշոր գովազդատու ընկերությունների համախառն բյուջեն աճել է շորջ 4%-ով` կազմելով 37,8 մլրդ ռուբլի: Այս մեկ տարվա ընթացքում իրենց գովազդային ծախսերը կրճատել են խոշոր գովազդատուների առաջին տասնյակում ընդգրկված երեք ընկերություններ` Procter & Gamble-ը, Unilever-ը և «Մեգաֆոն»-ը:
Ռուսաստանի 110 խոշոր գովազդատուների վարկանիշային աղուսյակի տվյալների համաձայն` 2009 թվականի արդյունքներով իրենց գովազդային ծախսերն ավելացրել են 39 ընկերություններ, ընդ որում գովազդային ծախսերի առավել մեծ աճ ապահովել է Metro խանութների ցանցը` գովազդի վրա ծախսելով 349 մլն ռուբլի:
Իր գովազդային ծախսերն առավել մեծ ծավալներով կրճատել է «Ինգոստրախ» ընկերությունը:
Նշենք, որ Ռուսաստանի խոշոր գովազդատուների վարկանիշային աղուսյակը գլխավորում է Procter & Gamble ընկերությունը, որը մեկ տարվա ընթացքում գովազդի վրա ծախսել է ավելի քան 5,6 մլրդ ռուբլի: Վերջինիս հաջորդում են L”Oreal (5,3 մլրդ ռուբլի) և МТС (3,6 մլրդ ռուբլի) ընկերությունները: