Բիզնես

USD BUY - 383.00+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 441.50+0.00 EUR SELL - 444.50-0.50
OIL:  BRENT - 62.04-0.58 WTI - 58.35-0.68
COMEX:  GOLD - 4217.00+0.61 SILVER - 61.12+5.78
COMEX:  PLATINUM - 1686.20+1.33
LME:  ALUMINIUM - 2856.50-1.09 COPPER - 11487.00-1.28
LME:  NICKEL - 14734.00-0.71 TIN - 39858.00-0.07
LME:  LEAD - 1978.50-1.00 ZINC - 3090.00-0.99
FOREX:  USD/JPY - 156.57+0.49 EUR/GBP - 1.1624-0.19
FOREX:  EUR/USD - 1.1624-0.19 GBP/USD - 1.3298-0.24
STOCKS RUS:  RTSI - 1108.49+0.51
STOCKS US: DOW JONES - 47560.29-0.38 NASDAQ - 23576.49+0.13
STOCKS US: S&P 500 - 6840.51-0.09
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50602.80-0.10 TOPIX - 3389.02+0.12
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25540.78+0.42 SSEC - 3900.50-0.23
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9642.01-0.03 CAC40 - 8052.51-0.69
STOCKS EUR:  DAX - 24162.65+0.49
10/12/2025  CBA:  USD - 381.82+0.16 GBP - 508.28-0.66
10/12/2025  CBA:  EURO - 444.21-0.19
10/12/2025  CBA:  GOLD - 51534+141 SILVER - 719.73+3.43
ORANGE-Ը ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ՇԱՐՔՈՒՄ 50-ՐԴՆ Է
03/05/2010 18:12
Կիսվել

ORANGE-Ը ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ՇԱՐՔՈՒՄ 50-ՐԴՆ Է

Հեղինակավոր Millward Brown Optimor-ը ապրիլի 28-ին հրապարակել է 2010թ. «100 ամենաարժեքավոր գլոբալ ապրանքային նշանները» 5-րդ տարեկան զեկույցը, ըստ որի Orange բրենդը զբաղեցնում է 50-րդ տեղը` 2009թ.-ի 53-ի փոխարեն:

Orange բրենդի արժևորումը կազմվել է միայն ընկերության շարժական ծառայությունների հիման վրա` չներառելով ֆիքսված հեռախոսակապի և հեռուստատեսության ծառայությունները: Orange-ը 5-րդն է հեռահաղորդակցության աշխարհի բրենդերի միջև, և երկրորդը` շարժական հեռահաղորդակցությունը ներկայացնող եվրոպական բրենդերի միջև: Իսկ առհասարակ մայրցամաքային Եվրոպայի ապրանքանիշերի շարքում Orange-ը 8-րդն է ` ըստ իր գնահատված արժեքի:

Orange բրենդը 2009թ. գնահատվել էր 13 միլիարդ 242 միլիոն դոլար և 53-րդ տեղում էր, իսկ 2010թ. բրենդը, գրանցելով 6% աճ` գնահատվել է 14 միլիարդ 18 միլիոն դոլար և զբաղեցրել է 50-րդ տեղը: Այս ցուցանիշը առանձնանում է առհասարակ հեռահաղորդակցության ոլորտում նկատվող միտումից, որտեղ ընդհանուր առմամբ1%-ի անկում է գրանցվել:

Բրենդի գնահատումը բրենդին վերագրվող ֆինանսական արժեքի չափումն է: Բրենդի գնահատումը հիմնված է բրենդի ներքին արժեքի վրա, որը կախված է բրենդի` պահանջարկ ստեղծելու հնարավորությունից: Դա այն բոլոր ապագա եկամուտներն են, որ բրենդը կարող է գեներացնել` կախված այսօրվա արժեքից:

10/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.82
+0.16
Եվրո (EUR)
444.21
-0.19
Ռուբլի (RUR)
4.9178
-0.0556
Լարի (GEL)
141.6
+0.01
51534
+141
Արծաթ
719.73
+3.43