Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 447.00+3.00 EUR SELL - 452.00+3.00
OIL:  BRENT - 66.37+1.33 WTI - 62.58+0.98
COMEX:  GOLD - 3685.40+1.25 SILVER - 41.93+1.01
COMEX:  PLATINUM - 1395.90+0.95
LME:  ALUMINIUM - 2617.50+0.65 COPPER - 9915.00+0.18
LME:  NICKEL - 15229.00-0.04 TIN - 34262.00-0.15
LME:  LEAD - 1992.00+0.35 ZINC - 2876.50+0.54
FOREX:  USD/JPY - 147.29-0.06 EUR/GBP - 1.1766+0.42
FOREX:  EUR/USD - 1.1766+0.42 GBP/USD - 1.3561+0.41
STOCKS RUS:  RTSI - 1117.78-0.26
STOCKS US: DOW JONES - 45514.95+0.25 NASDAQ - 21798.70+0.45
STOCKS US: S&P 500 - 6495.15+0.21
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 43459.29-0.42 TOPIX - 3122.12-0.51
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25938.13+1.19 SSEC - 3807.29-0.51
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9221.44+0.14 CAC40 - 7734.84+0.78
STOCKS EUR:  DAX - 23807.13+0.89
09/09/2025  CBA:  USD - 382.95+0.45 GBP - 519.82+2.3
09/09/2025  CBA:  EURO - 450.04+1.48
09/09/2025  CBA:  GOLD - 44726+521 SILVER - 507.14+6.07
ORANGE-Ը ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ՇԱՐՔՈՒՄ 50-ՐԴՆ Է
03/05/2010 18:12
Կիսվել

ORANGE-Ը ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ՇԱՐՔՈՒՄ 50-ՐԴՆ Է

Հեղինակավոր Millward Brown Optimor-ը ապրիլի 28-ին հրապարակել է 2010թ. «100 ամենաարժեքավոր գլոբալ ապրանքային նշանները» 5-րդ տարեկան զեկույցը, ըստ որի Orange բրենդը զբաղեցնում է 50-րդ տեղը` 2009թ.-ի 53-ի փոխարեն:

Orange բրենդի արժևորումը կազմվել է միայն ընկերության շարժական ծառայությունների հիման վրա` չներառելով ֆիքսված հեռախոսակապի և հեռուստատեսության ծառայությունները: Orange-ը 5-րդն է հեռահաղորդակցության աշխարհի բրենդերի միջև, և երկրորդը` շարժական հեռահաղորդակցությունը ներկայացնող եվրոպական բրենդերի միջև: Իսկ առհասարակ մայրցամաքային Եվրոպայի ապրանքանիշերի շարքում Orange-ը 8-րդն է ` ըստ իր գնահատված արժեքի:

Orange բրենդը 2009թ. գնահատվել էր 13 միլիարդ 242 միլիոն դոլար և 53-րդ տեղում էր, իսկ 2010թ. բրենդը, գրանցելով 6% աճ` գնահատվել է 14 միլիարդ 18 միլիոն դոլար և զբաղեցրել է 50-րդ տեղը: Այս ցուցանիշը առանձնանում է առհասարակ հեռահաղորդակցության ոլորտում նկատվող միտումից, որտեղ ընդհանուր առմամբ1%-ի անկում է գրանցվել:

Բրենդի գնահատումը բրենդին վերագրվող ֆինանսական արժեքի չափումն է: Բրենդի գնահատումը հիմնված է բրենդի ներքին արժեքի վրա, որը կախված է բրենդի` պահանջարկ ստեղծելու հնարավորությունից: Դա այն բոլոր ապագա եկամուտներն են, որ բրենդը կարող է գեներացնել` կախված այսօրվա արժեքից:

09/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.95
+0.45
Եվրո (EUR)
450.04
+1.48
Ռուբլի (RUR)
4.6006
-0.0618
Լարի (GEL)
142.25
+0.18
44726
+521
Արծաթ
507.14
+6.07