
«ՅՈՒՆԻԲԱՆԿ»-Ն ԸՆԴԼԱՅՆՈՒՄ Է ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՀԵՏ ՀԵՏԱԴԱՐՁ ԿԱՊԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
«Յունիբանկ»-ն ընդլայնում է իր հաճախորդների հետ հետադարձ կապի հնարավորությունները: Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են բանկի մամլո ծառայությունից «Յունիբանկ»-ի կայքում տեղադրվել է հետադարձ կապի համապատասխան ձեւ, որի միջոցով հնարավոր է ուղարկել հարցեր, ստանալ լրացուցիչ տեղեկատվություն Բանկի ծառայությունների վերաբերյալ, հայտնել կարծիք, ինչպես նաեւ առաջարկություն կամ բողոք ներկայացնել Բանկի գործունեության վերաբերյալ: Հետադարձ կապի ձեւից օգտվելու համար պետք է այցելել “Յունիբանկ”-ի կայքի /www.unibank.am/ “Հետադարձ կապ” էջը եւ ընտրել համապատասխան հղումը:
Բանկի գործունեությանը վերաբերող բոլոր հարցերով կարելի է դիմել նաեւ «Յունիբանկ»-ի հեռախոսակապի կենտրոն` 59 55 55 հեռախոսահամարով: Հիշեցնենք, որ «Յունիբանկ»-ի բոլոր 34 մասնաճյուղերի սպասարկման սրահներում տեղադրված են բողոքների եւ առաջարկությունների գրքեր, որոնցում հաճախորդները կատարում են իրենց գրառումները սպասարկման մակարդակի եւ Բանկի ընդհանուր գործունեության վերաբերյալ: