Այլ Լուրեր

USD BUY - 383.00-0.50 USD SELL - 386.00+1.00
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 452.00+0.00
OIL:  BRENT - 70.36+2.10 WTI - 68.75+2.81
COMEX:  GOLD - 3370.30+0.76 SILVER - 39.08+3.41
COMEX:  PLATINUM - 1472.60+3.98
LME:  ALUMINIUM - 2607.50+0.42 COPPER - 9700.50+0.73
LME:  NICKEL - 15290.00+2.08 TIN - 33559.00+0.83
LME:  LEAD - 2044.00-0.58 ZINC - 2777.00+1.26
FOREX:  USD/JPY - 147.4+0.28 EUR/GBP - 1.1689+0.09
FOREX:  EUR/USD - 1.1689+0.09 GBP/USD - 1.3499-0.44
STOCKS RUS:  RTSI - 1068.61-3.29
STOCKS US: DOW JONES - 44371.51-0.63 NASDAQ - 20585.53-0.22
STOCKS US: S&P 500 - 6259.75-0.33
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39569.68-0.19 TOPIX - 2823.24+0.39
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24139.57+0.46 SSEC - 3510.18+0.01
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8941.12-0.38 CAC40 - 7829.29-0.92
STOCKS EUR:  DAX - 24255.31-0.82
11/07/2025  CBA:  USD - 383.91+0.17 GBP - 519.24-2.57
11/07/2025  CBA:  EURO - 448.91-1.14
11/07/2025  CBA:  GOLD - 40887+171 SILVER - 454.35+2.92
Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է
20/08/2021 09:32
Կիսվել

Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է

Մոտ կես դար առաջ «Կորեայի ձոր»-ում տեղադրված ինքնաշեն կամուրջը կապում է Քանաքեռ-Զեյթունը Դավթաշենին: Սա երկու վարչական շրջանները միավորող ամենակարճ ճանապարհն է: Այսպես նաև Երևանը միանում է Կոտայքի մարզին: Երթևեկության անվտանգությունն ապահովելու համար քաղաքապետարանը նախաձեռնեց կիսաքանդ կամրջի նորոգումը: Նորոգել չստացվեց, բայց փոխարենը հիմնովին նոր կամուրջ կառուցվեց:

«Աշխատանքների ընթացքում փոխվել է գետի հունը: 9 մետր լայնությամբ, հետիոտնային մայթով, անվահրիչներով, ջրահեռացման համակարգով անվտանգ ու ամուր կամուրջ է ստացվել»,-ասում է Երևանի քաղաքապետարանի շինարարության և բարեկարգման վարչության պետ Գրիգոր Հարությունյանը:

«Շինաշխատանքների ընթացքում պարզվեց, որ կամրջի հիմքերը վթարված են: Կազմել ենք նոր նախագիծ, կամուրջը քանդել ու զրոյից կառուցել նորը», – նշում է կամրջաշինարարական կազմակերպության տնօրեն Մինաս Մինասյանը:

Նախկին 4 մ երթևեկելի գոտու փոխարեն կառուցվել է 8 մետր լայնությամբ երկկողմանի երթևեկությամբ կամուրջ: Ամրությունն առաջինը անձամբ շինարարներն են փորձել ու ստուգել: Ասում են՝ առնվազն 50 տարի հիմնանորոգում այստեղ չի պահանջվի:

«Աշխատանքներից հետո առաջինն իմ մեքենայով եմ անցել: Սա շրջանցիկ կարևոր ճանապարհ է, որը Սևանից եկող քաղաքացու համար դեպի Դավթաշեն ուղղությունը մոտ 25 րոպեով կրճատում է»,-նկատում է կամրջաշինական կազմակերպության հիմնադիր Սիմոն Մինասյանը:

Կամրջի վերակառուցումից հետո մեքենաների հոսքն ավելացել է՝ բեռնատարներ, մարդատարներ: Ճանապարհի մի հատվածը մասամբ նորոգել է Երևանի քաղաքապետարանը, իսկ կամրջից այն կողմ արդեն Կոտայքի մարզն է:

Տարածքում լավագույն լուծումն, իհարկե, մեկ թռիչքով, ոլորանները շրջանցող նոր կամրջի կառուցումն է: Մեծ նախագիծը նաև մեծ ծախսեր է պահանջում, սակայն քաղաքային իշխանությունը գաղափարից չի հրաժարվում՝ դրա իրագործման համար ակնկալելով պետության ու միջազգային գործընկերների աջակցությունը:

Մայրաքաղաքի երթևեկությունը տրանսպորտային հոսքերից բեռնաթափելու նպատակով այսօր ընթացքի մեջ է արևմտյան օղակաձև շրջանցիկ ճանապարհի շինարարությունը, զուգահեռ բարեկարգվում ու բացվում են վարչական շրջաններն իրար կապող նոր ճանապարհահատվածներ:

11/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.91
+0.17
Եվրո (EUR)
448.91
-1.14
Ռուբլի (RUR)
4.9257
-0.0042
Լարի (GEL)
141.39
+0.14
40887
+171
Արծաթ
454.35
+2.92