Այլ Լուրեր

USD BUY - 395.00+1.00 USD SELL - 401.00+1.00
EUR BUY - 404.00-0.50 EUR SELL - 414.00+2.00
OIL:  BRENT - 80.71-0.39 WTI - 78.68+1.01
COMEX:  GOLD - 2686.40-1.10 SILVER - 30.31-2.98
COMEX:  PLATINUM - 945.80-4.77
LME:  ALUMINIUM - 2578.50+0.27 COPPER - 9094.50+0.03
LME:  NICKEL - 15901.00+1.55 TIN - 29866.00-0.07
LME:  LEAD - 1958.50-0.84 ZINC - 2865.50-0.09
FOREX:  USD/JPY - 157.53+0.03 EUR/GBP - 1.0245+0.29
FOREX:  EUR/USD - 1.0245+0.29 GBP/USD - 1.2202+0.44
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42297.12+0.86 NASDAQ - 19088.10-0.38
STOCKS US: S&P 500 - 5836.22+0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38474.30-1.83 TOPIX - 2682.58-1.16
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19219.78+1.83 SSEC - 3240.94+2.54
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8224.19-0.29 CAC40 - 7408.64-0.30
STOCKS EUR:  DAX - 20132.85-0.41
14/01/2025  CBA:  USD - 397.78+0.56 GBP - 484.73+2.74
14/01/2025  CBA:  EURO - 408.04+2.96
14/01/2025  CBA:  GOLD - 34140.00-181.00 SILVER - 382.13-5.53
Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է
20/08/2021 09:32
Կիսվել

Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է

Մոտ կես դար առաջ «Կորեայի ձոր»-ում տեղադրված ինքնաշեն կամուրջը կապում է Քանաքեռ-Զեյթունը Դավթաշենին: Սա երկու վարչական շրջանները միավորող ամենակարճ ճանապարհն է: Այսպես նաև Երևանը միանում է Կոտայքի մարզին: Երթևեկության անվտանգությունն ապահովելու համար քաղաքապետարանը նախաձեռնեց կիսաքանդ կամրջի նորոգումը: Նորոգել չստացվեց, բայց փոխարենը հիմնովին նոր կամուրջ կառուցվեց:

«Աշխատանքների ընթացքում փոխվել է գետի հունը: 9 մետր լայնությամբ, հետիոտնային մայթով, անվահրիչներով, ջրահեռացման համակարգով անվտանգ ու ամուր կամուրջ է ստացվել»,-ասում է Երևանի քաղաքապետարանի շինարարության և բարեկարգման վարչության պետ Գրիգոր Հարությունյանը:

«Շինաշխատանքների ընթացքում պարզվեց, որ կամրջի հիմքերը վթարված են: Կազմել ենք նոր նախագիծ, կամուրջը քանդել ու զրոյից կառուցել նորը», – նշում է կամրջաշինարարական կազմակերպության տնօրեն Մինաս Մինասյանը:

Նախկին 4 մ երթևեկելի գոտու փոխարեն կառուցվել է 8 մետր լայնությամբ երկկողմանի երթևեկությամբ կամուրջ: Ամրությունն առաջինը անձամբ շինարարներն են փորձել ու ստուգել: Ասում են՝ առնվազն 50 տարի հիմնանորոգում այստեղ չի պահանջվի:

«Աշխատանքներից հետո առաջինն իմ մեքենայով եմ անցել: Սա շրջանցիկ կարևոր ճանապարհ է, որը Սևանից եկող քաղաքացու համար դեպի Դավթաշեն ուղղությունը մոտ 25 րոպեով կրճատում է»,-նկատում է կամրջաշինական կազմակերպության հիմնադիր Սիմոն Մինասյանը:

Կամրջի վերակառուցումից հետո մեքենաների հոսքն ավելացել է՝ բեռնատարներ, մարդատարներ: Ճանապարհի մի հատվածը մասամբ նորոգել է Երևանի քաղաքապետարանը, իսկ կամրջից այն կողմ արդեն Կոտայքի մարզն է:

Տարածքում լավագույն լուծումն, իհարկե, մեկ թռիչքով, ոլորանները շրջանցող նոր կամրջի կառուցումն է: Մեծ նախագիծը նաև մեծ ծախսեր է պահանջում, սակայն քաղաքային իշխանությունը գաղափարից չի հրաժարվում՝ դրա իրագործման համար ակնկալելով պետության ու միջազգային գործընկերների աջակցությունը:

Մայրաքաղաքի երթևեկությունը տրանսպորտային հոսքերից բեռնաթափելու նպատակով այսօր ընթացքի մեջ է արևմտյան օղակաձև շրջանցիկ ճանապարհի շինարարությունը, զուգահեռ բարեկարգվում ու բացվում են վարչական շրջաններն իրար կապող նոր ճանապարհահատվածներ:

14/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
397.78
+0.56
Եվրո (EUR)
408.04
+2.96
Ռուբլի (RUR)
3.87
-0.01
Լարի (GEL)
140.07
-0.30
34140.00
-181.00
Արծաթ
382.13
-5.53