Այլ Լուրեր

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 439.00+1.00 EUR SELL - 443.00-1.00
OIL:  BRENT - 63.65-2.72 WTI - 59.73-3.11
COMEX:  GOLD - 3314.30-0.32 SILVER - 32.86-0.09
COMEX:  PLATINUM - 978.50-1.47
LME:  ALUMINIUM - 2465.50+1.29 COPPER - 9440.00+0.66
LME:  NICKEL - 15550.00-0.42 TIN - 31919.00-0.32
LME:  LEAD - 1977.00+0.51 ZINC - 2649.50+0.61
FOREX:  USD/JPY - 142.48+0.04 EUR/GBP - 1.1369-0.19
FOREX:  EUR/USD - 1.1369-0.19 GBP/USD - 1.3383-0.20
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40527.62+0.75 NASDAQ - 17461.32+0.55
STOCKS US: S&P 500 - 5560.83+0.58
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36045.38+0.57 TOPIX - 2667.29+0.63
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22119.41+0.51 SSEC - 3279.03-0.23
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8463.46+0.55 CAC40 - 7555.87-0.24
STOCKS EUR:  DAX - 22425.83+0.69
30/04/2025  CBA:  USD - 389.94+0.49 GBP - 520.80-0.36
30/04/2025  CBA:  EURO - 443.01-0.11
30/04/2025  CBA:  GOLD - 41435.00+162.00 SILVER - 416.54+3.22
Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է
20/08/2021 09:32
Կիսվել

Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է

Մոտ կես դար առաջ «Կորեայի ձոր»-ում տեղադրված ինքնաշեն կամուրջը կապում է Քանաքեռ-Զեյթունը Դավթաշենին: Սա երկու վարչական շրջանները միավորող ամենակարճ ճանապարհն է: Այսպես նաև Երևանը միանում է Կոտայքի մարզին: Երթևեկության անվտանգությունն ապահովելու համար քաղաքապետարանը նախաձեռնեց կիսաքանդ կամրջի նորոգումը: Նորոգել չստացվեց, բայց փոխարենը հիմնովին նոր կամուրջ կառուցվեց:

«Աշխատանքների ընթացքում փոխվել է գետի հունը: 9 մետր լայնությամբ, հետիոտնային մայթով, անվահրիչներով, ջրահեռացման համակարգով անվտանգ ու ամուր կամուրջ է ստացվել»,-ասում է Երևանի քաղաքապետարանի շինարարության և բարեկարգման վարչության պետ Գրիգոր Հարությունյանը:

«Շինաշխատանքների ընթացքում պարզվեց, որ կամրջի հիմքերը վթարված են: Կազմել ենք նոր նախագիծ, կամուրջը քանդել ու զրոյից կառուցել նորը», – նշում է կամրջաշինարարական կազմակերպության տնօրեն Մինաս Մինասյանը:

Նախկին 4 մ երթևեկելի գոտու փոխարեն կառուցվել է 8 մետր լայնությամբ երկկողմանի երթևեկությամբ կամուրջ: Ամրությունն առաջինը անձամբ շինարարներն են փորձել ու ստուգել: Ասում են՝ առնվազն 50 տարի հիմնանորոգում այստեղ չի պահանջվի:

«Աշխատանքներից հետո առաջինն իմ մեքենայով եմ անցել: Սա շրջանցիկ կարևոր ճանապարհ է, որը Սևանից եկող քաղաքացու համար դեպի Դավթաշեն ուղղությունը մոտ 25 րոպեով կրճատում է»,-նկատում է կամրջաշինական կազմակերպության հիմնադիր Սիմոն Մինասյանը:

Կամրջի վերակառուցումից հետո մեքենաների հոսքն ավելացել է՝ բեռնատարներ, մարդատարներ: Ճանապարհի մի հատվածը մասամբ նորոգել է Երևանի քաղաքապետարանը, իսկ կամրջից այն կողմ արդեն Կոտայքի մարզն է:

Տարածքում լավագույն լուծումն, իհարկե, մեկ թռիչքով, ոլորանները շրջանցող նոր կամրջի կառուցումն է: Մեծ նախագիծը նաև մեծ ծախսեր է պահանջում, սակայն քաղաքային իշխանությունը գաղափարից չի հրաժարվում՝ դրա իրագործման համար ակնկալելով պետության ու միջազգային գործընկերների աջակցությունը:

Մայրաքաղաքի երթևեկությունը տրանսպորտային հոսքերից բեռնաթափելու նպատակով այսօր ընթացքի մեջ է արևմտյան օղակաձև շրջանցիկ ճանապարհի շինարարությունը, զուգահեռ բարեկարգվում ու բացվում են վարչական շրջաններն իրար կապող նոր ճանապարհահատվածներ:

30/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.94
+0.49
Եվրո (EUR)
443.01
-0.11
Ռուբլի (RUR)
4.80
+0.02
Լարի (GEL)
141.85
+0.23
41435.00
+162.00
Արծաթ
416.54
+3.22