ՍԹԱՐ. ՆՈՐՈՒՅԹ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ` ՆՈՐ ՍԹԱՐՔԱՐՏ ՓԱԹԵԹ
«Նման համակարգը մեծ կիրառություն ունի արտերկրում, այնպիսի մեծ առևտրային ցանցերի կողմից ինչպիսիք են` անգլիական Tesco, ուկրաինական Silpo և այլն: Մենք անընդհատ հետևում ենք մանրածախ առևտրի շուկայում տեղի ունեցող տենդենցներին ու նորույթներին և ձգտում ենք կիրառել պրակտիկայում միջազգային լավագույն փորձը և մեզ համար ակտուալ օրինակները», – նշում է ՍԹԱՐ առևտրային ցանցի մարքեթինգի տնօրեն Մարիամ Հարությունյանը:
Հիշեցնենք, որ ՍԹԱՐ առևտրային ցանցն առաջին էր, ով ՀՀ-ում, որպես սուպերմարկետների ցանց, արդեն 2005թ. ներդրեց հաճախորդների լոյալության ծրագիրը: Այդ ժամանակից ի վեր մինչև 2010թ. ՍԹԱՐ-ն առաջարկում էր իր հաճախորդներին ՍթարՔարտ զեղչային համակարգը: Իսկ 2010թ. դեկտեմբերից մեկնարկեց «ՍթարՔարտ» հաճախորդների պարգևատրման ծրագիրը, որով ՍԹԱՐ ընկերությունն իր առջև 2 կարևոր նպատակ էր դրել. ՍԹԱՐ մշտական հաճախորդների խրախուսումը և սուպերմարկետների որակի բարձրացումը` շնորհիվ սպառողների խմբերի և նրանց նախընտրությունների վերաբերյալ ինֆորմացիայի ուսումնասիրության և կիրառման միջոցով:
«ՍթարՔարտ» Հաճախորդների պարգևատրման ծրագիրը հնարավորություն է տալիս հավաքել աստղեր յուրաքանչյուր գնման դիմաց: Ծրագիրը հիմնված է հաճախորդների արդարացի խրախուսման սկզբունքի վրա` համապատասխան նրանց այցելությունների հաճախականության և սուպերմարկետում կատարված գնումների չափի: Յուրաքանչյուր եռամսյակի ավարտին հաճախորդը, ով հավաքել է 450 աստղ, ստանում է ծրագրի սերտիֆիկատ, որը ներառում է հավաքված աստղերը և հատուկ առաջարկները: Հավաքված միավորների հաշվին հաճախորդը կարող է վճարել իր հաջորդ գնման դիմաց ամբողջությամբ կամ մասամբ, իսկ հատուկ առաջարկները հնարավորություն են տալիս հավաքել հավելյալ աստղեր: Հատուկ առաջարկները մշակվում են անհատապես` ծրագրի յուրաքանչյուր մասնակցի համար, որը հիմնված է տվյալ եռամսյակի ընթացքում նրանց կատարած գնումների վրա:
ՍԹԱՐ-ը Հայաստանի Հանրապետության տարածքում գործող խոշորագույն ցանցերից մեկն է: Ներկայումս ցանցը կառավարում է տասնութ սուպերմարկետ: ՍԹԱՐ-ի նպատակն է հնարավորություն ընձեռել սպառողներին գնումներ կատարել քաղաքակիրթ առևտրի կենտրոններից` ապահովելով որակյալ ապրանքների լայն տեսականի մատչելի գներով, ընդլայնել ցանցը ոչ միայն մայրաքաղաքում, այլ նաև ՀՀ մարզերում` սպասարկելով առավելագույն մեծ թվով գնորդների: Ներկայումս ՀՀ-ում գործող ՍԹԱՐ-ի 18 խանութները յուրաքանչյուր շաբաթ սպասարկում են ավելի քան 220 000 գնորդների և ապահովում են ավելի քան 1200 աշխատատեղ: