FACEBOOK-Ը, «ՍԵՎ» PR-Ն ՈՒ GOOGLE-Ը
Աշխարհի խոշորագույն սոցիալական ցանցի` Facebook-ի ներկայացուցիչները խոստովանել են մեկ այլ խոշորագույն ինտերնետային ընկերության` Google-ի դեմ ուղղված իրենց «անարդար» ու գործարար միջավայրում «անընդունելի» քայլերը: Պարզվում է, որ Facebook-ը գաղտնի համաձայնության է եկել ամերիկյան Burson-Martseller PR-գործակալության հետ և մեծ գումարներ վճարելով վերջինիս` պատվիրել Google-ի և, առավելապես, այս ընկերության սոցիալական ծառայությունների մասին «ոչ հաճելի» տեղեկատվություն տարածել լրատվամիջոցներում:
Ինչպես հաղորդում է The Daily Beast-ը` Facebook-ը «սև» PR-ի միջոցով փորձել է լուրջ հակահարված հասցնել իր հիմնական մրցակցին, ընդ որում իր մտադրություններն իրականացնելու նպատակով Facebook-ը, Burson-Martseller PR-գործակալության միջոցով, վարձել է մի շարք բլոգերների, լրագրողների և փորձագետների, որոնց և հանձնարարվել է Google-ի ծառայությունները քննադատող հոդվածներ գրել և տարածել: Այս «սև» PR-ական գործողություններին մասնակցություն են ունեցել նաև այնպիսի լրատվական գործակալություններ, ինչպիսիք են The Washington Post-ը, Politico-ն և The Huffington Post-ը:
Հատկանշական է, որ «պատվերով» հոդվածների մասին հայտնի է դարձել միայն այն ժամանակ, երբ բլոգերներից մեկը հրաժարվել է համագործակցությունից` հրապարակելով Burson-Martseller PR-գործակալության հետ իր «բանակցությունների» գրավոր տեքստը: