Nike-ը NFT-ների վաճառքից 185 միլիոն դոլար է աշխատել. Կրիպտո՝ Bybit-ի հետ
Հայտնի բրենդներ Dolce & Gabbana-ն, Tiffany-ն, Gucci-ն, Adidas-ը և Nike-ը միասին 260 միլիոն դոլարի եկամուտ են բերել ոչ փոխարկելի թոքենների վաճառքից:
Nike-ը ստացել է 185,3 միլիոն դոլարի կեսը, որը ստացվել է որպես հոնորար թոքենների երկրորդային վաճառքից, որի առևտրի ծավալը կազմել է 1,29 միլիարդ դոլար, իսկ եկամտի մյուս կեսը ձևավորվել է առաջնային վաճառքից:
CloneX-ը և MNLTH-ը գլխավորում են Nike NFT հավաքածուների ցանկը՝ ամենաբարձր հոնորարներով՝ համապատասխանաբար 39,9 միլիոն դոլար և 24,2 միլիոն դոլար:
Հուլիսին ընկերությունը ստացել է 6362 ETH NFT-ի հետ կապված ուղղությունից: Ապրիլը ռեկորդային է դարձել (12,776 ETH):
Այլ բրենդների համար եկամուտների մեջ գերակշռում է վաճառքի առաջնային բաղադրիչը: Nike-ին հաջորդում են D&G-ը (25,7 միլիոն դոլար), Tiffany-ն (12,6 միլիոն դոլար), Gucci-ն (11,6 միլիոն դոլար) և Adidas-ը (10,9 միլիոն դոլար):
Նաև Dune Analytics-ի ցուցակում էին Budweiser-ը, Time Magazine-ը, Bud Light-ը, AO-ն, Lacoste-ը, Nickelodeon-ը, McLaren-ը և Pepsi-ն:
«Ոմանց գրավում է իրենց երկրպագուների հետ ավելի խորը կապեր հաստատելու հնարավորությունը, մյուսները շահագրգռված են բարելավել եկամուտը NFT-դրոփերի և մերչանդայզինգի միջոցով», – բացատրում են NFTGators-ից:
Հիշեցնենք, որ 2021 թվականի դեկտեմբերին Nike-ը ձեռք բերեց NFT-ստուդիա RTFKT-ն, որը մասնագիտացած է մետատիեզերքի համար հավաքածու իրերի ստեղծման գործում: Ապրիլին ընկերությունները ներկայացրեցին ոչ փոխարկելի թոքենների առաջին համատեղ հավաքածուն:
Կրիպտոարժույթների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են ByBit առաջատար կրիպտոբորսայի աջակցությամբ։
ByBit կրիպտոհարթակը գործարկվել է 2018թ․-ին և հանդիսանում է ամենանորարարական և առաջադեմ կրիպտոհարթակներից մեկը։ Ընկերության կենտրոնակայականը կգտնվում է ԱՄԷ Դուբայ քաղաքում։ Հարթակն ունի 6 միլիոնից ավել օգտատեր և գործարքների իրականացման արագությամբ զբաղեցնում է առաջատար դիրքեր։ 2021թ․-ին հարթակում իրականացվել է 8.7 տրլն դոլար ծավալով գործարքներ։ Մեկ օրում իրականացված գործարքների ռեկորդային ծավալը կազմել է 76 մլրդ դոլար։
Bybit նորարարական էկոհամակարգը բաղկացած է ժամանակակից կրիպտոհարթակներին բնորոշ մի շարք ենթամակարգերից, որոնք հաճախորդներին հնարավորություն են տալիս օգտվել ներդրումներ, փոխանցումներ և այլ գործարքներ իրականացնելու բազմաթիվ տարբերակներից։ Էկոհամակարգի հիմնական բաղադրիչներն են՝ Launchpad, P2P, NFT, Bybit Earn, Copytrading, Grid Bots: Կրիպտոարժույթներ գնելու կամ հաշիվը համալրելու համար սեղմեք այստեղ։