ՕՐԱՆԺ ԱՐՄԵՆԻԱ. ԱՆՍԱՀՄԱՆԱՓԱԿ ՇՓՈՒՄ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՑԱՆՑԵՐՈՒՄ
Orange-ն այսօր ներկայացրեց նոր «անսահմանափակ» առաջարկներ ձայնային ծառայություններից և բջջային ինտերնետով սոցիալական ցանցերից օգտվողների համար` այսպիսով նոր էջ բացելով շուկայում ձայնային ծառայությունների պատմության մեջ:
«Մենք ունենք բաժանորդներ, ովքեր սիրում են խոսել հեռախոսով ու չեն սիրում հաշվել րոպեները և ունենք բաժանորդներ, որոնց համար ամենակարևորը մատչելի շփումն է սոցիալական ցանցերում: Այսօր մենք լուծումներ ենք տալիս և առաջինների, և երկրորդների համար և առաջարկում ենք ընտրել երկու «անսահմանափակ» հնարավորություններից մեկը. խոսել Orange-ի բաժանորդների հետ կամ շփվել սոցիալական ցանցերում »,- ասաց Orange-ի գլխավոր տնօրեն Բրունո Դյութուան:
Պարզապես հավաքելով *129#`Orange-ի կանխավճարային ծառայության բաժանորդները կարող են ընտրել. վճարել 100 դրամ և անսահմանափակ խոսել Orange-ի բաժանորդների հետ 1 օր կամ վճարել 500 դրամ և ունենալ նույն հնարավորությունը 7 օր շարունակ: Ընտրելով «անսահմանափակ սոցիալական ցանցեր» տարբերակը` բաժանորդները կարող են 1 կամ 7 օր շարունակ առանց սահմանափակումների այցելել Facebook, LinkedIn, Hayland, Odnoklassniki, Vkontakte և Twitter սոցիալական ցանցեր: Առաջարկից կարող են օգտվել Orange Խոսենքի բոլոր սակագնային պլանների բաժանորդները, բացառությամբ «Պարզ» սակագնային պլանի: 1 կամ 7 օրվա ժամկետը լրանալուց հետո ծառայությունն ամեն անգամ ավտոմատ կերպով կվերաակտիվանա: Ավտոմատ վերաակտիվացումը կարելի է նաև դադարեցնել ցանկացած պահի` կրկին հավաքելով *129#:
«Սա այն լավագույն նվերն է, որ բջջային օպերատորը կարող է անել իր բաժանորդներին ուսումնական տարվա նախաշեմին. Orange-ը բացառիկ հնարավորություն է տալիս իր բաժանորդներին սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնել անվճար», ասաց Orange-ի Մարքեթինգի տնօրեն Արամ Մկրտչյանը:
Հիշեցնենք, որ Ֆրանս Տելեկոմ Խմբի անդամ Օրանժ Արմենիան Հայաստանում շարժական հեռախոսակապի և ինտերնետի ծառայություններ է մատուցում 2009թ. նոյեմբերի 5-ից:
Ընկերությունը Հայաստանում 2009թ. և 2010թ. կատարել է համապատասխանաբար 140 մլն եվրոյի և ավելի քան 50 մլն դոլարի ներդրումներ և արդեն ապահովում է բջջային կապի ու լայնաշերտ շարժական ինտերնետի հասանելիությունը Հայաստանի 600 քաղաքներում և գյուղերում` բնակչության 95% տոկոսին:
Orange-ը Հայաստանում հանդես է գալիս որպես նորարար և անմիջական բրենդ, և իր գործունեության կարճ ժամանակահատվածում արդեն երկրում առաջնորդել է մի շարք նորարարություններ, ինչպես HD ձայնի ներդրումը, որով Հայաստանը դարձավ այս տեխնոլոգիային տիրապետող երկրորդ երկիրն աշխարհում, մինչև 14.4 Մբ/վ արագությամբ լայնաշերտ ինտերնետ և այլն, որոնք նպատակ ունեն համաշխարհային տեխնոլոգիական նվաճումները հասանելի դարձնել Հայաստանում բնակչության հնարավորինս մեծ մասին: Orange-ն առաջին օպերատորն էր, որը կազմակերպեց 4G տեխնոլոգիաների հանրային փորձարկում և ցուցադրություն` հնարավորություն տալով բոլոր հետաքրքրվողներին շոշափել LTE տեխնոլոգիան: Orange-ը Հայաստանում նաև խթանեց սմարթֆոնների շուկայի զարգացումը` առաջինը ներկայացնելով iPhone, Android համակարգով HTC սմարթֆոններ, և հատուկ առաջարկների շնորհիվ դրանք հասանելի դարձնելով մեծաթիվ սպառողների: Orange-ը ներկայացնում է նաև BlackBerry լուծումը Հայաստանում և առաջարկում է սմարթֆոնների ամենալայն ընտրությունը Հայաստանում:
Orange-ն առաջին և դեռևս միակ օպերատորն է Հայաստանում, որը ներդրել է բացառապես արևի էներգիայով աշխատող, էկոլոգիապես մաքուր բջջային կայան: Արևային բազային կայանների կառուցումը Orange-ի` շատ ավելի ընդարձակ «կանաչ» ռազմավարության կարևորագույն և խորհրդանշական մասն է և նպատակ ունի կրճատել Խմբի կողմից CO2-ի արտանետումերը և էներգիայի օգտագործումը:
2011թ. հունիսին Orange-ը ներկայացրեց ընկերության նոր կարգախոսը` «օրը փոխվում է Orange-ի հետ», որով ցանկանում և խոստանում է դառնալ իր բաժանորդների ուղեկիցը թվային աշխարհում և յուրաքանչյուր օր աջակցել նրանց արագորեն զարգացող հեռահաղորդակցության աշխարհում: