BENETTON-Ն ԱՌԱՎԵԼ ՀԱՋՈՂԱԿ Է ԶԱՐԳԱՑՈՂ ՇՈՒԿԱՆԵՐՈՒՄ
Իտալական Benetton Group ընկերությունը, որը ներկայացնում է հագուստի արտադրությամբ և վաճառքով զբաղվող եվրոպական խոշորագույն ցանցերից մեկն, ամփոփել է 2011 թվականի առաջին ինն ամիսների իր գործունեության արդյունքները:
Ընկերության հրապարակած ֆինանսական հաշվետվության համաձայն՝ հաշվետու ժամանակահատվածում ընկերության վաճառքի ծավալները, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի հետ համեմատած, կրճտավել են շուրջ 0,5%-ով և կազմել 1,48 մլրդ եվրո: Ընդ որում, միայն Եվրոպայում ընկերությունը գրանցել է հասույթի անկում` ավելի քան 4%-ով: Հատկանշական է, որ եվոպական առանձին երկրներում, և, առավելապես, ճգնաժամից առավել տուժած շուկաներում ընկերության վաճառքի ծավալների անկումն առավել զգալի է եղել: Այսպես, հաշվետու ամիսներին Հունաստանում Benetton-ի վաճառքի ծավալները կրճատվել են 19%-ով: Նմանատիպ անկում գրանցվել է նաև Պորտուգալիայում, Իսպանիայում, Ֆրանսիայում: Միևնույն ժամանակ, ԱՄՆ-ում Benetton-ը գրանցել է վաճառքի ծավալների 9% անկում, Ճապոնիայում` 23% անկում:
Ի տարբերություն զարգացած շուկաների, որտեղ գրանցվել է Benetton-ի վաճառքի ծավալների անկում` զարգացող շուկաներն ապահովել է աճ: Այսպես, ընթացիկ տարվա ինն ամիսների արդյունքներով Հնդկաստանում Benetton-ի վաճառքի ծավալներն աճել են 12%-ով, Մեքսիկայում` 26%-ով, իսկ Ռուսաստանում և ԱՊՀ անդամ երկրներում ընկերությունը գրանցել է վաճառքի համախառն ծավալի 7% աճ (82.6 մլն եվրո):