Բիզնես

USD BUY - 395.00+0.00 USD SELL - 401.00+0.00
EUR BUY - 406.00+2.00 EUR SELL - 415.00+1.00
OIL:  BRENT - 79.93-0.97 WTI - 77.57-1.41
COMEX:  GOLD - 2691.40+0.19 SILVER - 30.46+0.49
COMEX:  PLATINUM - 945.80+0.00
LME:  ALUMINIUM - 2560.00-0.72 COPPER - 9154.00+0.65
LME:  NICKEL - 15956.00+0.35 TIN - 29771.00-0.32
LME:  LEAD - 1966.00+0.38 ZINC - 2862.50-0.10
FOREX:  USD/JPY - 157.87+0.22 EUR/GBP - 1.0297+0.51
FOREX:  EUR/USD - 1.0297+0.51 GBP/USD - 1.2198-0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42518.28+0.52 NASDAQ - 19044.39-0.23
STOCKS US: S&P 500 - 5842.91+0.11
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38444.58-0.08 TOPIX - 2690.81+0.31
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19286.07+0.34 SSEC - 3227.12-0.43
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8201.54-0.28 CAC40 - 7423.67+0.20
STOCKS EUR:  DAX - 20271.33+0.69
15/01/2025  CBA:  USD - 398.09+0.31 GBP - 486.78+2.05
15/01/2025  CBA:  EURO - 410.31+2.27
15/01/2025  CBA:  GOLD - 34135.00-5.00 SILVER - 380.57-1.56
ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ
06/02/2012 10:44
Կիսվել

ORANGE-Ը ՆԵՐԴՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ՆՈՐ ՄԵԹՈԴՆԵՐ

Orange-ի մի շարք խանութներում կներդրվեն վաճառքի ու սպասարկման նոր մեթոդներ, որոնց նպատակն է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկումը, հեշտացնել ու համակարգել վաճառքի խորհրդատուի կողմից բաժանորդի կարիքների բացահայտումը և խորհրդատվությունը: Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են «Օրանժ Արմենիա» ընկերության Հասարակայնության հետ կապերի ծառայությունից` նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն արդեն ներդրվել է Orange-ի խանութներից 10-ում, մոտակա շաբաթների ընթացքում կկիրառվի բոլոր խանութներում` տալով Հայաստանի բոլոր մարզերում գտնվող խանութներին սպասարկման ու խորհրդատվության նույն հնարավորությունները:

«Մենք բազմիցս ենք նշել, որ մեր ընկերության համար արդյունքների ամենակարևոր ցուցանիշներից  մեկը որակի ցուցանիշն է` ինչպես ցանցի, կապի, բիլինգի ու գանձման, այնպես էլ սպասարկման որակը: 2011թ-ին հսկայական աշխատանք է կատարվել այս բոլոր ուղղություններով, որի արդյունքները մեր բաժանորդները զգում են ամեն օր և որի մասին մենք մշտապես ստանում ենք նրանց արձագանքը: Սակայն ինչպես ասում են, չի կարելի կանգ առնել, նույնիսկ առաջատարի դիրքերում: 2012թ.-ի մեր առաջնային նպատակներից է կատարելագործել բաժանորդների սպասարկման ու խորհրդատվության որակը, անել և առաջարկել ավելին, քան նրանք սպասում են: Այս նոր մեթոդի կիրառումը այս ուղղությամբ մեր աշխատանքի քայլերից մեկն է միայն», – նշել է Orange-ի գլխավոր տնօրեն Բրունո Դյութուան:

Նոր էլեկտրոնային գործիքը, որն այսուհետ կկիրառեն Orange-ի վաճառքի ու սպասարկման աշխատակիցները, հնարավորություն է տալիս կարճ ու արագ հարց-պատասխանների միջոցով բացահայտել հաճախորդի կարիքները` հիմնվելով վերջինիս հեռահաղորդակցային սովորությունների, հիմնական կոնտակտների, ամսական նախատեսված միջին ծախսի և այլ գործոնների վրա: Այս տվյալները լրացնելուց հետո համակարգն առաջարկում է ամենահարմար տարբերակը բաժանորդի համար, ինչպես նաև գտնում է վերջինիս կարիքներին ամենահամապատասխան մոդելի հեռախոսը:

15/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
398.09
+0.31
Եվրո (EUR)
410.31
+2.27
Ռուբլի (RUR)
3.88
+0.01
Լարի (GEL)
140.05
-0.02
34135.00
-5.00
Արծաթ
380.57
-1.56