Մեծ Բրիտանիան կսահմանափակի կրիպտոարժույթների գովազդը՝ դրանց ժողովրդականության անվերահսկելի աճի պատճառով
Հոկտեմբերի 8-ից Միացյալ Թագավորությունում կներկայացվի կրիպտոարժույթների գովազդի նոր կանոններ։ Այս մասին հայտնել է Financial Times-ը։
«Մարդիկ որոշում են, թե արդյոք գնում են կրիպտոարժույթներ: Մեր նոր կանոնները մարդկանց ժամանակ են տալիս և զգուշացնում նրանց ռիսկերի մասին, որպեսզի կարողանան տեղեկացված ընտրություն կատարել», – ասում է սպառողների պաշտպանության և մրցակցության ղեկավար Շելդոն Միլսը:
Հրատարակության համաձայն՝ FCA կրիպտոարժույթների շուկայավարման նոր ռեժիմը ընկերություններից կպահանջի հաճախորդներին զգուշացնել հնարավոր ռիսկերի մասին և առաջարկել նրանց «24-ժամյա սառեցման շրջան»: Արգելվելու են նաև հավատարմության տարբեր ծրագրեր, օրինակ՝ «ընկերոջը հրավիրել» սխեմաները։
Ռեժիմը կտարածվի բոլոր այն ընկերությունների վրա, որոնք ներգրավված են բրիտանական հաճախորդներին կրիպտո ակտիվների վաճառքով, անկախ նրանից՝ նրանք գրանցված են Մեծ Բրիտանիայում, թե արտասահմանում: