Հնդկաստանն ակնկալում է, որ առցանց խաղերի և արհեստական ինտելեկտի շուկան երկրում կաճի՝ հասնելով 300 միլիարդ դոլարի
Հնդկաստանի կառավարությունն ակնկալում է, որ արհեստական բանականության տեխնոլոգիաները և առցանց խաղերը մինչև 2026-2027 թվականներին երկրի ՀՆԱ-ում կստեղծեն մինչև 300 միլիարդ դոլար: Այս մասին հայտարարել է Հնդկաստանի ձեռներեցության, հմտությունների զարգացման, էլեկտրոնիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հարցերով պետնախարար Ռաջիվ Չանդրասեկարը։
«Մենք դիտարկում ենք նորագույն տեխնոլոգիաները՝ որպես թվային տնտեսության շարժիչ մեխանիզմ՝ հաշվի առնելով, որ արհեստական ինտելեկտի և առցանց խաղերի սեգմենտների ներդրումը ՀՆԱ-ում կարող է կազմել 200-300 միլիարդ դոլար»,- ասել է պաշտոնյան:
Նա հիշեցրել է, որ Հնդկաստանի իշխանություններն ակնկալում են մինչև 2026-2027 ֆինանսական տարի ՀՆԱ-ն հասցնել 5 տրիլիոն դոլարի մակարդակին: Ըստ երկրի իշխանությունների՝ թվային տնտեսության բաժինը պետք է կազմի ՀՆԱ-ի մոտ 20%-ը, այսինքն՝ շուկայի ծավալը կարող է հասնել 1 տրիլիոն դոլարի։