Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 386.00+0.50
EUR BUY - 447.00+1.00 EUR SELL - 456.00+4.00
OIL:  BRENT - 68.81+0.01 WTI - 65.56+0.11
COMEX:  GOLD - 3388.70-1.40 SILVER - 39.27-0.98
COMEX:  PLATINUM - 1444.70-2.65
LME:  ALUMINIUM - 2651.00-0.28 COPPER - 9930.50+0.11
LME:  NICKEL - 15572.00+0.28 TIN - 34853.00+2.79
LME:  LEAD - 2032.00+1.04 ZINC - 2862.00+0.07
FOREX:  USD/JPY - 145.99-0.71 EUR/GBP - 1.1776+0.34
FOREX:  EUR/USD - 1.1776+0.34 GBP/USD - 1.3578+0.41
STOCKS RUS:  RTSI - 1140.92+0.09
STOCKS US: DOW JONES - 45010.29+1.14 NASDAQ - 21020.02+0.61
STOCKS US: S&P 500 - 6358.91+0.78
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41826.34+1.59 TOPIX - 2977.55+1.75
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25667.18+0.51 SSEC - 3605.73+0.65
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9061.49+0.42 CAC40 - 7850.43+1.37
STOCKS EUR:  DAX - 24240.82+0.83
24/07/2025  CBA:  USD - 383.74-0.16 GBP - 519.51-0.02
24/07/2025  CBA:  EURO - 450.86+0.78
24/07/2025  CBA:  GOLD - 42115+28 SILVER - 485.11+5.72
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

24/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.74
-0.16
Եվրո (EUR)
450.86
+0.78
Ռուբլի (RUR)
4.829
-0.0558
Լարի (GEL)
141.71
-0.03
42115
+28
Արծաթ
485.11
+5.72