Բիզնես

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 392.50+0.50
EUR BUY - 438.50-1.50 EUR SELL - 443.00-2.00
OIL:  BRENT - 66.47+3.12 WTI - 63.20+3.44
COMEX:  GOLD - 3356.80+1.78 SILVER - 32.62+0.68
COMEX:  PLATINUM - 973.20+0.40
LME:  ALUMINIUM - 2375.00+0.04 COPPER - 9164.00-0.25
LME:  NICKEL - 15558.00+1.64 TIN - 31049.00-0.74
LME:  LEAD - 1914.50-0.10 ZINC - 2615.00-0.80
FOREX:  USD/JPY - 142.61+0.06 EUR/GBP - 1.1365+0.26
FOREX:  EUR/USD - 1.1365+0.26 GBP/USD - 1.3211-0.35
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39669.39-1.73 NASDAQ - 16307.16-3.07
STOCKS US: S&P 500 - 5275.70-2.24
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 33920.40-1.01 TOPIX - 2498.03-0.61
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21056.98-1.91 SSEC - 3276.00+0.26
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8275.60+0.32 CAC40 - 7329.97-0.07
STOCKS EUR:  DAX - 21311.02+0.27
16/04/2025  CBA:  USD - 391.27+0.59 GBP - 518.90+1.60
16/04/2025  CBA:  EURO - 444.48+1.37
16/04/2025  CBA:  GOLD - 40501.00+254.00 SILVER - 406.45+1.05
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

16/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.27
+0.59
Եվրո (EUR)
444.48
+1.37
Ռուբլի (RUR)
4.74
-0.02
Լարի (GEL)
142.15
+0.21
40501.00
+254.00
Արծաթ
406.45
+1.05