Բիզնես

USD BUY - 387.00+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 422.00+0.00
OIL:  BRENT - 82.79-1.86 WTI - 78.20-2.01
COMEX:  GOLD - 2366.90+0.30 SILVER - 28.40-0.70
COMEX:  PLATINUM - 1005.50+1.08
LME:  ALUMINIUM - 2529.50-1.25 COPPER - 10004.00+1.00
LME:  NICKEL - 18952.00-0.43 TIN - 32093.00-1.51
LME:  LEAD - 2222.50-0.49 ZINC - 2930.50+0.72
FOREX:  USD/JPY - 155.72+0.00 EUR/GBP - 1.0769-0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.0769-0.06 GBP/USD - 1.2521+0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1176.30+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39512.84+0.32 NASDAQ - 16340.87-0.03
STOCKS US: S&P 500 - 5222.68+0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38229.11+0.07 TOPIX - 2728.21+0.80
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18963.68+3.55 SSEC - 3154.55+0.83
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8433.76+0.63 CAC40 - 8219.14+0.38
STOCKS EUR:  DAX - 18772.85+0.46
10/05/2024  CBA:  USD - 388.01+0.00 GBP - 486.25+1.35
10/05/2024  CBA:  EURO - 418.24+1.13
10/05/2024  CBA:  GOLD - 29012.67+76.10 SILVER - 344.62+4.56
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

10/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.01
+0.00
Եվրո (EUR)
418.24
+1.13
Ռուբլի (RUR)
4.20
-0.01
Լարի (GEL)
145.19
+0.40
29012.67
+76.10
Արծաթ
344.62
+4.56