2024թ․-ին նոր պրոդուկտի մշակումը և վճարումների արդիականացումը մեծ թափ կառնեն
2023թ. վճարային ընկերությունները զգալիորեն բարելավեցին վճարումների փորձը՝ դարձնելով դրանք ավելի հարթ, անվտանգ և անհատականացված՝ պայմանավորված վճարումների մշակման ստանդարտացման աճով: Հարմարվելու համար նրանք ներդնում են լրացուցիչ ծառայություններ, ինչպիսիք են Stripe Reconciliation-ը և Plaid-ի կողմից վարկային որոշումների համար այլընտրանքային տվյալների օգտագործումը:
Ամպային տեխնոլոգիաների օգտագործումը այս նորամուծության հիմնական գործոնն է, որը ընկերությունների համար հեշտացնում է վճարումներ ընդունումը և տվյալների օգտագործումը հաճախորդների փորձառությունը բարելավելու համար: Արհեստական բանականությունը և մեքենայական ուսուցումը լայնորեն կիրառվում են այնպիսի խնդիրների համար, ինչպիսիք են խելացի երթուղավորումը, խարդախությունների կանխումը և անհատականացված առաջարկները: 2024թ. ակնկալվում է, որ գեներատիվ արհեստական բանականության ուսումնասիրումն ավելի մեծ թափով կընթանա:
Գործընկերների հետ համագործակցությունը և արտաքին տվյալների օգտագործումը արագացնում են նոր ապրանքների թողարկումը՝ հօգուտ հաճախորդների: Տվյալները նաև կենսական դեր են խաղում ներառական ֆինանսների խթանման գործում, հատկապես տարբեր վարկային պատմություններ ունեցող սպառողների համար:
Հաշվի առնելով ակնթարթային վճարման եղանակների համաշխարհային աճը՝ ընկերությունները դիվերսիֆիկացնում են իրենց առաջարկները՝ ներառյալ հաշվից հաշիվ վճարումները, քարտերը և շարժական դրամապանակները: Ֆինանսական հաստատությունները պետք է արդիականացնեն իրենց համակարգերը՝ իրական ժամանակում վճարային ռելսերի հետ կապ հաստատելու համար:
Տեխնոլոգիան շարունակում է խթանել նորարարությունը վճարումների ոլորտում՝ հնարավորություններ ստեղծելով բարձրացնելու արդյունավետությունը և հաճախորդների փորձը: Ի պատասխան՝ բանկերն ու վճարային ընկերությունները արագորեն արդիականացնում են իրենց հարթակները, լծակներ են դնում տվյալների վրա և ներկայացնում նոր ապրանքներ:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։