Տնտեսական

USD BUY - 382.50-0.50 USD SELL - 386.50+0.50
EUR BUY - 434.00+1.00 EUR SELL - 440.00+2.00
OIL:  BRENT - 63.90+0.00 WTI - 62.42+2.68
COMEX:  GOLD - 3306.60+0.52 SILVER - 33.15+0.21
COMEX:  PLATINUM - 1047.00-0.62
LME:  ALUMINIUM - 2444.00-0.99 COPPER - 9498.00-0.70
LME:  NICKEL - 15237.00+1.51 TIN - 30406.00-3.89
LME:  LEAD - 1958.00-1.24 ZINC - 2620.00-2.49
FOREX:  USD/JPY - 143.18-0.60 EUR/GBP - 1.1402+0.48
FOREX:  EUR/USD - 1.1402+0.48 GBP/USD - 1.3537+0.58
STOCKS RUS:  RTSI - 1133.52+0.52
STOCKS US: DOW JONES - 42270.07+0.13 NASDAQ - 19113.77-0.32
STOCKS US: S&P 500 - 5911.69-0.01
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37965.10-1.22 TOPIX - 2801.57-0.37
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23289.77-1.20 SSEC - 3347.49-0.47
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8772.38+0.64 CAC40 - 7751.89-0.36
STOCKS EUR:  DAX - 23997.48+0.27
30/05/2025  CBA:  USD - 383.94-0.21 GBP - 517.24-0.29
30/05/2025  CBA:  EURO - 434.89+1.3
30/05/2025  CBA:  GOLD - 40888+120 SILVER - 519.94+0
ՎԶԵԲ-ը 236 միլիոն եվրոյով ֆինանսավորում է Սիսիան-Քաջարան ճանապարհի հարավային հատվածի կառուցումը
15/05/2024 15:12
Կիսվել

ՎԶԵԲ-ը 236 միլիոն եվրոյով ֆինանսավորում է Սիսիան-Քաջարան ճանապարհի հարավային հատվածի կառուցումը

Վերակառուցման և Զարգացման Եվրոպական Բանկը (ՎԶԵԲ) 236 միլիոն Եվրո գումար է տրամադրում Հայաստանին՝ Սիսիան-Քաջարան ճանապարհի հարավային հատվածի կառուցումը ֆինանսավորելու նպատակով։

Սա ճանապարհային ենթակառուցվածքի ամենամեծ ծրագիրն է, որը երբևէ ՎԶԵԲ-ի կողմից ֆինանսավորվել է Հայաստանում: Սա նախկինում համալրվել է Եվրամիության (ԵՄ) կողմից առատաձեռնորեն տրամադրված տեխնիկական համագործակցության ֆինանսավորմամբ։ Այս միջոցները կօգտագործվեն տեխնիկատնտեսական իրագործե-լիության ուսումնասիրության, ինչպես նաև շրջակա միջավայրի և սոցիալական ազդեցության գնահատումներ իրականացնելու համար։

Վարկային համաձայնագիրն այսօր ստորագրվել է Երևանում ՎԶԵԲ-ի Տարեկան ժողովի և Գործարար համաժողովի ընթացքում։ Ստորագրումը տեղի ունեցավ Հայաստանում ներդրումային հեռանկարներին նվիրված նիստից առաջ՝ ավելի քան 200 պաշտոնական հյուրերի ներկայությամբ:

Ֆինանսավորումը Հայաստանին թույլ կտա կառուցել Սիսիան-Քաջարան ճանապարհի հարավային նոր հատվածի 24 կիլոմետրը, որը Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքի մաս է կազմում: Նոր ճանապարհը կբարելավի Հայաստանի տեղական, տարածաշրջանային և միջազգային կապակցվածությունը, ինչպես նաև Սև ծովի միջոցով ելքը դեպի միջազգային շուկաներ: Այս կարևոր ենթակառուցվածքային ծրագիրը համահունչ է ցամաքային տրանսպորտի կապակցվածությունը բարելավելու և Հայաստանի հարավային շրջաններում դիմակայությունը ձևավորելու ԵՄ ֆլեգշիփ նախաձեռնություններին։ ՎԶԵԲ-ն ակտիվորեն աջակցում է ԵՄ Գլոբալ դարպասների ռազմավարությանը: Ճանապարհը նաև կբարելավի տեղական և միջմարզային կապակցվածությունը՝ ավելի արագ և անվտանգ կապ ապահովելով Սյունիքի մարզի և Երևանի միջև՝ կիսով չափ կրճատելով ճանապարհորդության ժամանակն ու հեռավորությունը:

Քանի որր Հայաստանը հանդիսանում է դեպի ծով ելք չունեցող երկիր՝ հուսալի ճանապարհային ենթակառուցվածքը կարևոր նշանակություն ունի առևտրի արդյունավետ հոսքի համար, որը կարող է աջակցել արժեշղթային, ավելացնել դիվերսիֆիկացիան և արագացնել մասնավոր հատվածի և տնտեսության աճն, ընդհանուր առմամբ։

ՎԶԵԲ-ի՝ Կայուն ենթակառուցվածքների խմբի գործադիր տնօրեն Նանդիտա Փրաշադն ասաց. «Մենք կարևորում ենք Հայաստանի հանձնառությունը՝ զարգացնելու տրանսպորտային և լոգիստիկ ենթակառուցվածքը, որը կբարելավի իր տարածաշրջանային կապակցվածությունը և արտաքին շուկաներիn ինտեգրումը։ Մենք աջակցում ենք այս ծրագրին, քանի որ այն համահունչ է Հայաստանում և տարածաշրջանում մեր ռազմավարական նպատակներին։ Նաև շնորհակալ ենք մեր գործընկերոջը՝ Եվրամիությանը, որը տեխնիկական համագործակցության աջակցություն է ցուցաբերել՝ այս կարևոր նախաձեռնության իրականացումը հեշտացնելու նպատակով»։

ՎԶԵԲ-ը Հայաստանի խոշորագույն ինստիտուցիոնալ ֆինանսավորողներից մեկն է։ Վերջին հինգ տարիների ընթացքում Բանկը 640 միլիոն եվրո է ներդրել երկրում՝ աջակցելով մասնավոր հատվածի զարգացմանը, ենթակառուցվածքների բարելավմանը, վերականգնվող էներգիայի արտադրությանը և գյուղական շրջանների թվայնացմանը:

Մինչ օրս Հայաստանի 211 ծրագրերում ՎԶԵԲ-ը ներդրել է ավելի քան 21 միլիարդ եվրո գումար:

30/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.94
-0.21
Եվրո (EUR)
434.89
+1.3
Ռուբլի (RUR)
4.876
-0.0002
Լարի (GEL)
140.56
+0
40888
+120
Արծաթ
519.94
+0