«ԵՐԵՎԱՆ ՋՈՒՐ». ՇՈՒՐՋՕՐՅԱ ՋՐԱՄԱՏԱԿԱՐԱՐՈՒՄ ՈՒՆԻ ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԻ 73%-Ը
«Երևան Ջուր» ՓԲ ընկերությունն ամփոփել է 2012թ. գործունեության արդյունքները: Ըստ հրապարակված տվյալների՝ 2012 թվականի վերջին Երևանում ջրամատակարարման շարունակականությունը կազմել է միջինը 94,5%՝ 2011թ. 92,8%-ի դիմաց: Նշենք, որ 2010թ. ցուցանիշը կազմել էր 87,8%:
Դեկտեմբերին մայրաքաղաքում շուրջօրյա ջրամատակարարում է ունեցել բաժանորդների 73,3%-ը: Ընդ որում՝ եթե 2010թ. դեկտեմբերին 12-17 ժամ ջուր է ստացել բաժանորդների 8,9%-ը, ապա 2011թ. այդ ցուցանիշը կազմել էր 3,7%, իսկ 2012թ. դեկտեմբերին՝ ընդամենը 3,3%:
Հատկանշական է նաև, որ եթե 2011 թվականին «Երևան Ջուր» ՓԲԸ աղբյուրներից վերցրել է 319,5 մլն խորանարդ մետր ջուր (2010թ.-ին՝ 346,2 մլն. խ.մ.), ապա 2012թ. այդ ցուցանիշը նվազել է 12.2 մլն խորանարդ մետրով և կազմել 307,3 խոր.մետր: Այսինքն՝ 12,2 մլն խ.մ. ջուր տնտեսելու պայմաններում ջրամատակարարումը մայրաքաղաքում դարձել է ավելի կայուն՝ շնորհիվ բաշխիչ ցանցի կառավարելիության բարձրացման, տեխնիկական կորուստների նվազեցման և ապօրինությունների դեմ պայքարի:
Ինչ վերաբերում է ջրի որակին, ապա լեռնային աղբյուրներից ստացվող քաղցրահամ ջրի չափաբաժնի ավելացումը ընդհանուր ծավալի մեջ դրականորեն է ազդել սպառողներին մատակարարվող ջրի որակի վրա: Ընկերության ջրի լաբորատորիան իրականացնում է ինչպես աղբյուրներից, այնպես էր օրվա կարգավորման ջրամբարներից ու Երևանի տարբեր վայրերից վերցվող փորձանմուշների ամսական մոտ 1,5 հազար ստուգումներ, որոնց արդյունքները վկայում են՝ մայրաքաղաքի սպառողներին մատակարարվող ջրի որակը համապատասխանել է գործող սանիտարական նորմերի և կանոնների պահանջներին: