Visa-ն վերաիմաստավորում է հաշվից հաշիվ վճարումները՝ սպառողների իրավունքների ուժեղացված պաշտպանությամբ
Visa-ն ներկայացրել է նոր նախաձեռնություն՝ Visa A2A-ն, որը կոչված է փոխակերպելու հաշվից հաշիվ (A2A) վճարումների լանդշաֆտը՝ ուժեղացնելով սպառողների վերահսկողությունը և պաշտպանությունը:
Այս համակարգը, որը նախատեսվում է գործարկել Մեծ Բրիտանիայում 2025 թվականի սկզբին, նպատակ ունի փոխել սպառողների մոտեցումը բանկային փոխանցումների միջոցով պարբերական հաշիվներ վճարելու հարցում՝ ապահովելով վճարման ավելի պարզ և անվտանգ գործընթաց և վեճերի լուծման ավելի հուսալի մեխանիզմ:
Այս նորամուծությունը պատասխան է A2A-ի արագացված վճարումների աճող ծավալին, որը 2024 թվականին կավելանա 15%-ով և կկազմի 3.7 տրիլիոն ֆունտ: Չնայած այդքան մեծ թվերին, բանկային փոխանցումների միջոցով հաշիվների վճարման մեթոդաբանությունը գրեթե անփոփոխ է մնացել ավելի 60 տարի առաջ ուղղակի դեբետագրման ներդրումից ի վեր: Այս հնացած համակարգը հաճախ բարդացնում է ֆինանսների կառավարումը սպառողների համար՝ դրանք ծանրացնելով ձեռքով գործընթացներով և չունենալով ժամանակակից պաշտպանություն:
Այս հնացած համակարգի հետևանքները զգում են բոլոր սպառողները։ Դրանք ազդում են նրանց անձնական ֆինանսների կառավարման վրա՝ հանգեցնելով զգալի ֆինանսական կորուստների։: Իր պատասխանում Visa-ն օգտագործում է իր հարուստ փորձը վճարային տեխնոլոգիաների ոլորտում՝ իրականացնելով այնպիսի «առաջընթացներ», ինչպիսիք են թոքենացումը և արհեստական բանականության վրա հիմնված խարդախության կանխարգելումը՝ օգտագործողների անվտանգությունն ու վերահսկողությունը բարելավելու համար:
Հաջորդ տարվանից Բրիտանական բանկերին և ձեռնարկություններին կառաջարկվի իրականացնել Visa A2A՝ տարբեր ոլորտներում վճարումները հեշտացնելու համար, ներառյալ կոմունալ ծառայությունները և բնակարանների վարձակալությունը: Երկարաժամկետ հեռանկարում Visa-ն նախատեսում է ընդլայնել սպառողների կարողությունները՝ կառավարելու բաժանորդագրությունները այնպիսի ծառայությունների համար, ինչպիսիք են թվային հոսքը, մարզասրահի անդամակցությունը և սննդի փաթեթները:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։