Google-ը և ԱՄՆ Արդարադատության նախարարությունը պայքարում են համացանցում գովազդի վերահսկողության համար
ԱՄՆ Վիրջինիա նահանգի Ալեքսանդրիայի դաշնային դատարանում մեկնարկել է Google-ի դեմ գովազդային տեխնոլոգիաների ոլորտում հակամենաշնորհային գործի դատավարությունը: ԱՄՆ արդարադատության նախարարությունը ընկերությանը մեղադրում է առցանց գովազդի շուկան մենաշնորհելու մեջ՝ պնդելով, որ այն վերահսկում է գովազդային տարածքի առուվաճառքի բոլոր փուլերը։ Google-ը, որի եկամուտը մեծապես կախված է գովազդից, կտրականապես հերքում է մեղադրանքները՝ ասելով, որ կառավարությունը ձգտում է անհիմն կերպով միջամտել հաջող բիզնեսին՝ անտեսելով ընկերության բազմամիլիարդանոց ներդրումների արժեքը նորարարական տեխնոլոգիաներում:
Մեղադրող կողմի ներկայացուցիչ Ջուլիա Թարվեր Վուդը բացման խոսքում ընդգծել է.«Վերահսկողությունը մենաշնորհատերերի որոշիչ հատկանիշն է»: Google-ը չափազանց շատ է վերահսկում յուրաքանչյուր քայլ այն մասին, թե ինչպես են հրատարակիչները վաճառում գովազդային տարածքները առցանց և ինչպես են գովազդատուները գնում դրանք, ինչի արդյունքում ստեղծվում է մի համակարգ, որը ձեռնտու է Google-ին՝ ի վնաս գրեթե բոլորի:
Google-ը կտրականապես համաձայն չէ այս մեղադրանքների հետ՝ դրանք համարելով անհիմն և շուկայական իրողություններին հակասող։ Տեխնոհսկայի կարծիքով՝ կառավարությունը ձգտում է վերահսկողություն հաստատել հաջողակ բիզնեսի նկատմամբ՝ ստիպելով նրան գործարքներ կնքել մրցակիցների հետ նրանց համար ավելի շահավետ պայմաններով՝ ուշադրություն չդարձնելով տեխնոլոգիաներում ներդրումների արժեքին և ինտեգրված գործիքների արդյունավետությանը:
Google-ի գործիքները առանցքային դեր են խաղում այս բարդ գործընթացում, որոնցից մի քանիսը, ըստ ԱՄՆ կառավարության, զբաղեցնում են շուկայի մոտ 90%-ը, ցուցանիշ, որը մեղադրող կողմը համարում է մենաշնորհի հստակ նշան: Google-ը հրատարակիչների համար ունի գովազդային ծառայություն, որը կոչվում է Google Ad Manager, որն օգնում է հրատարակիչներին վաճառել գովազդային տարածքներ: Ընկերությունը նաև ղեկավարում է AdX գովազդային փոխանակումը, որը հեշտացնում է հրատարակիչների և գովազդատուների միջև գործարքները՝ վայրկյանում միլիոնավոր հարցումներ մշակելով:
Այսպիսով, Gannett-ի եկամուտների գծով ավագ փոխնախագահ Թիմ Վուլֆը և Kevel-ի հիմնադիր և գլխավոր տնօրեն Ջեյմս Էյվերին իրենց ցուցմունքներում հստակ հասկացրել են, որ հրատարակիչները մեծամասամբ պատրաստ չեն հրաժարվել Google Ad Manager-ից։ Նրանք ասում են, որ պատճառն այն է, որ Google-ը այն տրամադրում է ADX-ի հասանելիությամբ, և այդ խմբաքանակի առաջարկը կորցնելը կնշանակի զգալի եկամուտ չստանալ, նույնիսկ եթե մրցակիցները գովազդ վաճառելիս շատ ավելի փոքր միջնորդավճար առաջարկեն:
Google-ի փաստաբանները խաչաձև հարցաքննության ընթացքում փորձել են կասկածի տակ դնել վկաների ցուցմունքների փաստարկներն ու վավերականությունը՝ մատնանշելով, թե ինչպես կարող են էյվերիի նման խաղացողները հաղթել, եթե դատարանը ստիպի Google-ին մուտք գործել իր գործիքներ: Նրանք ընդգծել են, որ Google-ի հաջողությունը հիմնված է նորարարության և արդյունավետության վրա, այլ ոչ թե հակամրցակցային վարքի: Google-ը նախատեսում է կանչել իր սեփական վկաներին՝ դատական գործընթացի հետագա փուլերում արդարադատության նախարարության փաստարկներին հակազդելու համար, որոնք, ինչպես սպասվում է, կներառեն գովազդային տեխնոլոգիաների փորձագետներ և տնտեսագետներ, ովքեր կարող են վիճարկել կառավարության առաջարկած շուկայի սահմանումը:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։