Թվային բանկային ծառայությունները գերակշռում են Մեծ Բրիտանիայում` ֆիզիկական մասնաճյուղերի նկատմամբ հետաքրքրության նվազման ֆոնին
CRIF-ի պատվերով կատարված հետազոտությունը բացահայտել է Մեծ Բրիտանիայի սպառողների բանկային նախապատվությունների փոփոխությունները, ինչը մատնանշում է բանկի մասնաճյուղերի նկատմամբ հետաքրքրության անկումը:
Ըստ FinTech Finance-ի՝ Մեծ Բրիտանիայի չափահասների միայն 23%-ն է կարևոր համարում մոտակա բանկի մասնաճյուղ ունենալը, ինչը կտրուկ հակադրվում է ամերիկացիների 38%-ին և եվրոպացիների 35%-ին, ովքեր դեռ կարևորում են այս կողմը:
Հետազոտությունը ուսումնասիրում է սերունդների վերաբերմունքը և ցույց է տալիս, որ 18-34 տարեկան երիտասարդ բրիտանացիները հատկապես անտարբեր են բանկային մասնաճյուղերի ֆիզիկական դիրքի նկատմամբ, ընդ որում միայն 13%-ն է մեծ նշանակություն տալիս մոտիկությանը: Միևնույն ժամանակ, Մեծ Բրիտանիայի ավագ սերունդները (55+) մի փոքր ավելի հավանական է, որ կնախընտրեն մոտակա մասնաճյուղերը՝ 33%, սակայն այս ցուցանիշը զգալիորեն ցածր է, քան ԱՄՆ-ում (53%) և Եվրոպայում (41%):
Հետազոտությունը նաև ուշադրություն է դարձնում բանկային այլ առաջնահերթություններին, ընդ որում բրիտանացիների 41%-ը կարևորում է բանկերի կողմից իրենց կարիքները բավարարող ապրանքներ և ծառայություններ առաջարկելը:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։