Բիզնես

USD BUY - 394.00+1.00 USD SELL - 399.00+1.00
EUR BUY - 410.00+1.00 EUR SELL - 417.00+0.00
OIL:  BRENT - 73.82+0.23 WTI - 70.37+0.39
COMEX:  GOLD - 2644.00+0.32 SILVER - 30.40+0.40
COMEX:  PLATINUM - 960.60+0.01
LME:  ALUMINIUM - 2565.00+1.50 COPPER - 8950.50+0.43
LME:  NICKEL - 15477.00+1.21 TIN - 28818.00+0.97
LME:  LEAD - 1984.00-0.10 ZINC - 3049.00+2.16
FOREX:  USD/JPY - 157.39+0.17 EUR/GBP - 1.0396-0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.0396-0.07 GBP/USD - 1.2539-0.02
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43297.03+0.00 NASDAQ - 20031.13+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 6040.04+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39130.43+0.24 TOPIX - 2733.86+0.24
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20098.29+0.00 SSEC - 3393.35-0.01
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8136.99+0.00 CAC40 - 7282.69+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 19848.77+0.00
25/12/2024  CBA:  USD - 396.06+0.31 GBP - 496.46+0.39
25/12/2024  CBA:  EURO - 411.07-0.35
25/12/2024  CBA:  GOLD - 33283.14+26.05 SILVER - 375.39-1.29
Եվրամիությունը հաղթում է չինական էլեկտրական մեքենաներին. օգոստոսին դրանց վաճառքը կրկնակի կրճատվել է
01/10/2024 13:27
Կիսվել

Եվրամիությունը հաղթում է չինական էլեկտրական մեքենաներին. օգոստոսին դրանց վաճառքը կրկնակի կրճատվել է

Դեռևս հուլիսի սկզբին ուժի մեջ են մտել Եվրամիության տարածք չինական արտադրության էլեկտրամոբիլների ներկրման ժամանակավոր բարձրացված մաքսատուրքերը, որոնց դրույքները հինգ տարով եվրոպացի խորհրդարանականները պետք է հաստատեն նոյեմբերի սկզբին: Օգոստոսի արդյունքները ցույց են տալիս, որ Չինաստանից Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների վաճառքի ծավալները տարեկան կտրվածքով նվազել են 48%-ով։

Ըստ Bloomberg-ի՝ Եվրոպայում չինական էլեկտրական մեքենաների օգոստոսյան վաճառքի ծավալները ամենացածրն են նախորդ մեկուկես տարվա համեմատ։ Բնական է, որ հուլիսին բարձրացված մաքսատուրքերի ներդրումից հետո ԵՄ-ում չինական մեքենաների վաճառքը նվազել է երկրորդ ամիսն անընդմեջ։ Եթե ​​մինչ այս Եվրոպայում Չինաստանից ամենահայտնի էլեկտրական մեքենաները ժամանակին MG-ներն էին, որոնք այժմ մատակարարվում էին չինական SAIC կոնցեռնի կողմից, ապա օգոստոսին դրանց վաճառքի ծավալները կրճատվեցին 65%-ով, իսկ ժողովրդականության առաջատարը դարձավ չինական BYD-ը, որը մնում է էլեկտրական մեքենաների խոշորագույն արտադրողն իր հայրենիքում: Ավելին, BYD-ն համաշխարհային շուկայում շուտով լիովին առաջ կանցնի Tesla-ից։

Ցավոք, MG ապրանքանիշի համար, SAIC-ը, որին պատկանում է այն, հուլիսից սկսած ստիպված է եղել վճարել լրացուցիչ 38% չինական հավաքված յուրաքանչյուր էլեկտրական մեքենայի համար, որը ներկրվում է ԵՄ, բոլոր երկրների համար նախատեսված հիմնական 10%-ից ավել: Հավանական է, որ մինչև նոյեմբեր տոկոսադրույքը կնվազի մինչև 35%, սակայն դա չի օգնի չինական ավտոարտադրողին։ Ըստ Jato Dynamics-ի, BYD-ի արտադրանքը Եվրոպայում օգոստոսի վերջին նախորդ տարվա համեմատ ավելացրել է վաճառքի ծավալները 19%-ով։ Այս չինական արտադրողն ավելի ցածր սակագներ ունի SAIC-ի համեմատ:

Chery-ն վերջերս հայտարարեց, որ հետաձգում է էլեկտրական մեքենաների հավաքման մեկնարկը Իսպանիայում գնած իր ընկերությունում մինչև 2025 թվականի հոկտեմբեր, քանի որ նախագիծն ամբողջությամբ պահանջում է ավելի խորը ուսումնասիրություն: Նախկինում Chery էլեկտրական մեքենաների տեղական հավաքումը Իսպանիայում նախատեսվում էր սկսել 2024 թվականի աշնանը։

25/12/2024
դրամ
Դոլար (USD)
396.06
+0.31
Եվրո (EUR)
411.07
-0.35
Ռուբլի (RUR)
3.98
+0.01
Լարի (GEL)
141.27
+0.18
33283.14
+26.05
Արծաթ
375.39
-1.29