Եվրոպական բանկերի 25%-ը պատրաստ չէ ԵՄ ակնթարթային վճարումների ընդունման ժամկետների պահպանմանը
Երեք եվրոպական բանկերից երկուսը կարող են պատրաստ չլինել ԵՄ ակնթարթային վճարումների ընդունման վերջնաժամկետներին, պարզել է գործարքների տվյալների կառավարման Intix ընկերության նոր հետազոտությունը:
Ըստ Intix-ի՝ հարցվածների միայն 33 տոկոսն է ասել, որ պատրաստ է այս ժամկետները պահպանել, իսկ ևս 41 տոկոսն ասել է, որ պատրաստ է, բայց որոշ սահմանափակումներով: Ընդ որում, 25 տոկոսն ասել է, որ բոլորովին պատրաստ չէ այդ ժամկետները պահպանել։
Հետազոտության մեջ Intix-ն ուսումնասիրել է ակնթարթային վճարումների վիճակը եվրոպական բանկային հատվածում՝ բացահայտելով պատրաստակամության մակարդակը և համապատասխանությունը հիմնական կարգավորող պահանջներին, ներառյալ ISO 20022 ստանդարտները, ինչպես նաև բանկերի պատրաստակամությունը՝ համապատասխանելու ԵՄ ակնթարթային վճարումների կանոնակարգին, որն ուժի մեջ կմտնի 2025 թվականի հունվարից։
Բազմաթիվ բանկեր բախվում են զգալի մարտահրավերների իրական ժամանակում վճարման հնարավորությունների ներդրման, 10 վայրկյան տևողությամբ գործարքների պարտադիր կատարման և խարդախության հայտնաբերման արձանագրություններին համապատասխանելու հարցում:
Կազմակերպությունների 42%-ը բյուջեի մեծ մասը հատկացնում է կարգավորող պահանջներին համապատասխանությունն ապահովելու համար:
Խարդախության աճող մակարդակի դեմ պայքար
Հարցված բանկերի գրեթե 42%-ը նախատեսում է խարդախության հայտնաբերման խնդիրները լուծելու համար օգտագործել նախնական ստուգման, իրական ժամանակի ստուգման և հետստուգման միջոցառումների համադրություն, որը ամենատարածված ռազմավարությունն է: Կազմակերպությունների միայն 17 տոկոսն է ապավինում բացառապես իրական ժամանակի ստուգման միջոցառումներին:
Հետազոտությունը նաև ցույց է տվել, որ բանկերի 50%-ը դեռևս գտնվում է ISO 20022 ստանդարտի ընդունման գործընթացում, որը մեծ թափ է հավաքում ֆինանսական ծառայությունների ոլորտում։ Կազմակերպությունների գրեթե 40%-ը նշել է, որ ISO 20022-ն արդեն իրենց հիմնական ստանդարտն է, մինչդեռ միայն 8 տոկոսն է նշել, որ չունի դրա հետ կապված փորձ:
Ուսումնասիրությունն ընդգծում է ժամանակակից լուծումների աճող պահանջարկը, որոնք թույլ են տալիս բանկերին կողմնորոշվել ակնթարթային վճարումների բարդություններում ՝ ապահովելով նրանց տեսանելիությունն ու վերահսկողությունը, որոնք անհրաժեշտ են կարգավորող պահանջները և հաճախորդների սպասելիքները բավարարելու համար:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։