Գովազդատուները ցանկանում են վերադառնալ X՝ Դոնալդ Թրամփի վարչակազմում Իլոն Մասկի ազդեցիկ դերով պայմանավորված
Գովազդատուները, այդ թվում՝ խոշոր ընկերությունները, պատրաստվում են վերադառնալ X (նախկինում՝ Twitter)՝ Իլոն Մասկի հակասական հայտարարությունների պատճառով սոցցանցի ծառայություններից հրաժարվելուց հետո, այդ թվում՝ Մերձավոր Արևելքի հակամարտության վերաբերյալ: Այս մասին հայտնում է Financial Times-ը:
Ըստ թերթի աղբյուրների՝ «բրենդերը պատրաստվում են կրկին գովազդ դնել X-ում»՝ հաշվի առնելով այն ազդեցիկ դերը, որը խաղում է նրա միլիարդատեր սեփականատերը Դոնալդ Թրամփի երկրորդ վարչակազմում:
Պլատֆորմի եկամուտները կտրուկ նվազել են այն բանից հետո, երբ Մասկը երկու տարի առաջ այն ձեռք բերեց 44 միլիարդ դոլարով: Այժմ, որոշ ներդրողների կարծիքով, դրա հնարավոր արժեքը 10 միլիարդ դոլարից պակաս է:
Որոշ շուկայագետներ, ամենայն հավանականությամբ, կփոխանցեն ծախսերը X-ին՝ փորձելով ձեռք բերել «Մասկի բարեհաճությունը», որը կգլխավորի կառավարության արդյունավետության նախարարությունը գործարար Վիվեկ Ռամասվամիի հետ: Գովազդային գործակալություններից մեկի ղեկավարի խոսքով՝ X-ը «կարելի է համարել Սպիտակ տան պաշտոնական հաղորդակցման ալիք»:
Հիշեցնենք՝ նախկինում Walt Disney, Apple և IBM ընկերությունները դադարեցրել էին գովազդ տեղադրել X-ում, մասնավորապես, ըստ լրատվամիջոցների, ցանցի սեփականատեր Իլոն Մասկի հակասական գրառումների պատճառով, որը կրճատել էր բովանդակության մոդերացիայի համար պատասխանատու անձնակազմը:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։