Լյուքս դասի ապրանքանիշները գների բարձրացման պատճառով կորցնում են 50 միլիոն հաճախորդ
Շքեղ ապրանքանիշերը երկու տարվա ընթացքում կորցրել են մոտ 50 միլիոն հաճախորդ, քանի որ գնորդները ավելի ցածր գներ են փնտրում:
Նոյեմբերի 27-ին The Wall Street Journal-ը հայտնել է, որ թեև 2024 թվականին սպասվում է, որ շքեղ ապրանքների պահանջարկը կմնա անփոփոխ, այդ ընկերությունները կորցրել են իրենց հաճախորդների բազայի ավելի քան 10%-ը:
Արդյունաբերության պատմության մեջ սա առաջին դեպքն է, երբ գնորդների թիվը նվազում է լյուքս դասի ապրանքների արժեքի կտրուկ աճի պատճառով։
Միևնույն ժամանակ, շքեղ ապրանքանիշերը ոչ միայն կրճատում են իրենց հաճախորդների թիվը, այլև զգալիորեն քիչ ապրանքներ են վաճառում։ Bain-ի կանխատեսումների համաձայն, 2022 թվականի համեմատ անկումը կկազմի 20-25%: Այդ ցուցանիշն ավելի է մեծանում՝ մեկ երրորդով, եթե հանենք ավելի մատչելի ապրանքները, որոնք դեռ պահանջարկ ունեն, օրինակ՝ արևային ակնոցները և կոսմետիկան:
Շքեղ ապրանքների գների բարձրացման հետ մեկտեղ շահում են ավելի էժան ապրանքանիշերը և շքեղ ապրանքներ վերավաճառողները: Մրցակից ապրանքանիշերը, նշում է WSJ-ն, փորձում են լրացնել գնային դատարկությունը, որը թողել են ավելի թանկ լյուքսային ապրանքանիշերը։
Մարդկանց համար, ովքեր դեռ ցանկանում են գնել բարձրակարգ ապրանքանիշերի ապրանքներ՝ առանց դրանց համար վճարելու խանութներում, կա երկրորդ ձեռքի շուկա, որն ընդլայնվել է երեք անգամ ավելի արագ, քան լյուքս դասի ապրանքանիշների հիմնական շուկան վերջին հինգ տարիների ընթացքում, նշում է WSJ-ը:
Ինչպես անցյալ ամիս գրել էր PYMNTS-ը, շքեղության ոլորտի վրա ճնշումը ստիպել է ոլորտի խաղացողներին հետամուտ լինել ռազմավարական գործընկերությունների և միաձուլումների:
Օրինակ, Mytheresa-ն վերջերս հայտարարեց Richemont-ից YNAP-ի ձեռքբերման մասին՝ առաջատար թվային շքեղության համաշխարհային խումբ ստեղծելու համար: Գործարքը միավորում է Mytheresa-ն հայտնի YNAP ապրանքանիշերի հետ, ներառյալ Net-A-Porter-ը և Mr Porter-ը՝ ընդլայնելով սպառողների համար մատչելի առաջարկները: